natrętne muszki

31. Data: 2000-03-23 10:38:10

Temat: Re: gdzie kto...
Od: j...@e...opi.org.pl (Jerzy Kozlowski) szukaj wiadomości tego autora

At 10:47 00-03-23 +0100, you wrote:

>A ja z Ochoty :-). Moze by tak male spotkanko plrecoogrodnikow z W-wy
>urzadzic :-)?
>
>Anka
Najlepiej w jakims ogrodku ...kawiarnianym.
Juras

32. Data: 2000-03-23 10:39:10

Od: d...@n...gov.pl (Dorota Nowicka) szukaj wiadomości tego autora

niezly pomysl. Gdzie mieszkasz na Ochocie? ja pracuje na Pasteura, mam
znajomych na Szczesliwickiej, ktorzy maja dzialke przy Grojeckiej, a
wlasciwie chyba juz alei Krakowskiej.
Dorota

33. Data: 2000-03-23 11:03:35

Od: "Jarek Grzelak" <g...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pasteura? czyzbys wykladala na wydziale chemii?? ;-))
pozdrowka
Jarek

Użytkownik Dorota Nowicka <d...@n...gov.pl> w wiadomooci do grup
dyskusyjnych
napisał:Pine.GSO.4.21.0003231109180.25057-100000@ame
ba.nencki.gov.pl...

34. Data: 2000-03-23 13:50:28

Od: d...@n...gov.pl (Dorota Nowicka) szukaj wiadomości tego autora

nie. jestem obok w instytucie nenckiego.
Dorota

35. Data: 2000-03-23 14:27:55

Temat: Odp: Odp: gdzie-kto?
Od: Sławomir Siudziński <s...@w...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Gamon' <r...@r...prv.pl> w wiadomooci do grup dyskusyjnych
napisał:3...@r...prv.pl...

> Ja tez :)
>
> Pozdrawiam,
> robal.

To istnieje duze prawdopodobienstwo,ze sie spotkamy. :-)
Tylko jak my sie poznamy?
s...@w...com.pl

36. Data: 2000-03-24 01:23:12

Od: "Rafal Wolski" <r...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Ze strony grupy trzeba wydrukowac logo, zalaminowac, superglue przykleic
agrafke, brzegi "obrobic" sreberkiem i na sukienke badz garnitur - poznacie
sie bez pudla!

--
Pozdrawiam.
Rafal Wolski

37. Data: 2000-03-24 06:44:07

Od: s...@k...net.pl (Sunnie) szukaj wiadomości tego autora

Dorota Nowicka wrote:

> niezly pomysl. Gdzie mieszkasz na Ochocie? ja pracuje na Pasteura, mam
> znajomych na Szczesliwickiej, ktorzy maja dzialke przy Grojeckiej, a
> wlasciwie chyba juz alei Krakowskiej.
> Dorota
Przy Pl. Narutowicza, ul. Korzeniowskiego, malutka :-).
Anka
--
----

38. Data: 2000-03-24 06:44:17

Od: s...@k...net.pl (Sunnie) szukaj wiadomości tego autora

Jerzy Kozlowski wrote:

> Najlepiej w jakims ogrodku ...kawiarnianym.
> Juras
Eeee, chyba jeszcze sa zamkniete, bo za zimno:-). Ale jakas przyjemna
"zielona" kafejka moglaby byc :-)

Anka
--
----

39. Data: 2000-03-24 07:49:02

Temat: Re: Odp: Odp: gdzie-kto?
Od: Katarzyna Sala <K...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sławomir Siudziński wrote:

> To istnieje duze prawdopodobienstwo,ze sie spotkamy. :-)
> Tylko jak my sie poznamy?

Ja wygladam jak robal :)

Pozdrawiam,
robal.

40. Data: 2000-03-24 07:50:36

Od: Gamon' <r...@r...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Rafal Wolski wrote:

> Ze strony grupy trzeba wydrukowac logo, zalaminowac, superglue przykleic
> agrafke, brzegi "obrobic" sreberkiem i na sukienke badz garnitur - poznacie
> sie bez pudla!

Ja to sobie mysle, ze moze moja mam by mi ladnie wyhaftowala logo grupy :) Po
jakims czasie staloby sie ono hitem!

Pozdrawiam,
robal.

gazon