kwitnąca magnolia

1. Data: 2000-08-27 14:56:46

Temat: kwitnąca magnolia
Od: "toma3" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś spotkał się, żeby pod koniec sierpnia zakwitła magnolia. U mnie
właśnie pękają pąki i pojawił się pierwszy kwiat.
Tom

2. Data: 2000-08-27 22:39:27

Temat: Re: kwitnąca magnolia
Od: "Kronopio" <c...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

U mnie przekwitła na początku sierpnia.
Też drugi raz .
Teraz zakwitł citysus i drugi raz bratki.
--
Kronopio
ICQ 82543201

--
Własna strona WWW, w 5 minut, bez znajomości HTML - http://wizytowka.pl

3. Data: 2000-08-28 00:13:58

Od: "Kronopio" <c...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

U mnie też kwitła drugi raz.
Teraz kwitnie cytisus .

--

--
Własna strona WWW, w 5 minut, bez znajomości HTML - http://wizytowka.pl

4. Data: 2000-08-28 05:11:46

Od: Krzysztof Koterba <k...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kronopio wrote:
> U mnie też kwitła drugi raz.
> Teraz kwitnie cytisus .

A bratki? jeszcze godzine temu kwitly :-)

Pozdrawiam serdecznie :-)
Krzysiek Koterba

5. Data: 2000-08-28 07:01:25

Temat: Odp: kwitnąca magnolia
Od: "basia" <b...@z...polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Krzysztof Koterba <k...@r...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@r...pl...

> A bratki? jeszcze godzine temu kwitly :-)

U mnie zabiera się za kwitnienie irga Dammera.

Pozdrawiam, Basia.

6. Data: 2000-08-28 09:56:00

Od: "Andrzej Burcek" <a...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przestrzegam przed zbyt wczesnym przycinaniem koncowek winorosli ( a w
literaturze zaleca sie takowe na srodek sierpnia) pozbawionych jednoczesnie
wszyskich pedow syleptycznych ( bocznych) . U monie po takim cieciu wybily
gorne paki przyszloroczne, wydajac kwiaty ktore dopiero na wiosne mialy
kwitnac. ( Jaka szkoda)
Andrzej

Użytkownik basia <b...@z...polsl.gliwice.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8od2qg$887$...@z...polsl.gliwice.pl...

7. Data: 2000-08-28 12:23:38

Temat: Re: Odp: kwitnąca magnolia
Od: j...@l...pl (Janusz Czapski) szukaj wiadomości tego autora

Andrzej Burcek napisał(a):

> [...]
> gorne paki przyszloroczne, wydajac kwiaty ktore dopiero na wiosne mialy

Nie trzeba przestrzegać.
Tnie się tylko owocujšce latorośle w tym celu by "żarcie" szło do gron i je
powiekszało, a nie do zbędnych liści. I nic to, że opóźnione kwiatostany się
pokazujš. I tak łozy owoconośne po zbiorze, jesieniš, trzeba krótko przycišć,
na tzw. zastepstwo, a na owocowanie w przyszlym roku trzeba pozostawic zupelnie
inne.
To naprzwdę daje sensowne efekty.
Pozdrawiam :-)
Janusz

8. Data: 2000-08-28 12:59:42

Temat: Odp: Odp: kwitnąca magnolia
Od: "Andrzej Burcek" <a...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Janusz Czapski <j...@l...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@l...pl...
Nie trzeba przestrzegać.
Tnie się tylko owocujące latorośle w tym celu by "żarcie" szło do gron i je
powiekszało, a nie do zbędnych liści. I nic to, że opóźnione kwiatostany się
pokazują. I tak łozy owoconośne po zbiorze, jesienią, trzeba krótko przyciąć, na
tzw. zastepstwo, a na owocowanie w przyszlym roku trzeba pozostawic zupelnie inne.
To naprzwdę daje sensowne efekty.
Pozdrawiam :-)
Janusz

Dzieki za rady. Usprawiedliwie sie tylko, ze cialem krzaki dwuletnie , jeszcze nie
owocujące - zgodnie z zaleceniem cyt. ..." od połowy sierpnia łoza powinna
drewniec, nie rosnac.Przycinamy zatem koncowki wszystkich latorośli"... czy jakoś
tak.
Andrzej

9. Data: 2000-08-28 14:05:05

Temat: Re: Odp: Odp: kwitnąca magnolia
Od: j...@l...pl (Janusz Czapski) szukaj wiadomości tego autora

10. Data: 2000-08-28 19:59:02

Od: "Kronopio" <c...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bratki też kwitną.
I dzisiaj jeszcze doszła ułudka.
Pozdrowionka
--
Kronopio
ICQ 82543201
"Krzysztof Koterba" <k...@r...pl> wrote in message

> A bratki? jeszcze godzine temu kwitly :-)
>
> Pozdrawiam serdecznie :-)
> Krzysiek Koterba

aucuba
[Fwd: kasztany [Re: I co???]]
jak sie pozbyc nornic?
Dalsze próby
zlece posadzenie 300szt. tui . (tuje moje)