Odp: Odp: problem z ciaza

From: "Kamil Nowak" <k...@d...com>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Odp: Odp: problem z ciaza
Date: Mon, 7 Aug 2000 19:54:42 +0200

Użytkownik Iwa <i...@m...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8m7828$a8p$...@n...deja.com...
> Spokojnie. W ciazy lezalam poltora miesiaca w dwoch szpitalach na
> patologii ciazy (odklejanie lozyska). W obydwu lekarze badali nas
> "normalnie", a wierz mi, przypadki byly naprawde rozne... Poczta
> pantoflowa wiem, ze wszystkie "znajome" z oddzialu urodzily zdrowe
> dzieci i mniej wiecej w terminach.
> Nie denerwuj sie, bo to nie pomaga ani tobie, ani dziecku. Wiem cos na
> ten temat.
> Zycze Ci duzo zdrowia i szczesliwego rozwiazani.

Wielkie dzieki za pocieszenie, ale generalnie wiem o czym pisze gdyz jestem
dyplomowana polozna obecnie co prawda nie praktykujaca.
Byc moze nie mam obiektywnego spojrzenia na sprawe + zboczenie zawodowe, ale
rozne rzeczy widzialam w szpitalu i z tej przyczyny zhcialam uzyskac jakas
postronna opinie. Twoj problem rzeczywiscie byl duzo powazniejszy i cale
szczescie, ze sie wszystko dobrze skonczylo, ale mnie chodzilo o konkretne
powiazanie pomiedzy czestym badaniem przez pochwe a czynnoscia skurczowa
macicy ze zmianami w obrebie szyjki bowiem zauwazylam, ze
czego innego ucza czlowieka w szkole a co innego sie praktykuje.
Jeszcze raz wielkie dzieki za pocieszenie.

Pozdrawiam
Joanna Nowak