Odysea, czyli do Homera...

1. Data: 2001-09-21 23:56:10

Temat: Odysea, czyli do Homera...
Od: "porte-parole" <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Z jakiego miejsca Wędrówki do nas piszesz?
Myślę, ze na tej grupie znajdziesz swoja Itake...
Mialem przyjaciół podobnych do Ciebie.
Mam ich pewnie nadal, tylko rozeszli się po swiecie.
Nie czuj się szczególnie wyrozniony...
Gdybyś był długowłosą brunetka, zareagowałbym podobnie, chociaż motywy
byłyby inne...
================== Żarty - żartami, teraz powaznie...
Myślę sobie, ze na tej grupie niewiele osób /nawet tych profesjonalnie
związanych z psychologia/, zdaje sobie sprawę z tego, jak "inne" może być
postrzeganie Świata z perspektywy takiej jak Twoja...
"Inne:" - nie znaczy gorsze, ba! "inne" znaczy po prostu
inne...niedefiniowalne...bo niewielu próbowało to definiować z "tej" właśnie
pozycji...
Niech Cię Ręka Boska broni przed opuszczeniem nas...
Tu masz nieźle pole do popisu...
I paru przyjaciol...
========
pozdrawiam.Pawel.

1. Data: 2001-09-22 00:23:58

Temat: Re: Odysea, czyli do Homera...
Od: "Eva" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "porte-parole" :

> Niech Cię Ręka Boska broni przed opuszczeniem nas...
> Tu masz nieźle pole do popisu...
> I paru przyjaciol...

To oczywiste, ale chcę się przyłączyć w środku nocy, Pozdrowienia:)
Eva

1. Data: 2001-09-22 07:31:51

Od: "Marsel" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Eva"
> p-p
> To oczywiste, ale chcę się przyłączyć w środku nocy, Pozdrowienia:)
> Eva

nie wiem skąd domysły ze Homer nosi się z takim zamiarem,
ale jeśli zasadne, to i ja sie dołączam

pozdrawiam,
Marsel

ps. ..ale jesli ktos uwaza ze moje poparcie
to akurat dobry powód zeby odejsc
to sie moge odłączyć... ;-)))

1. Data: 2001-09-22 11:02:03

Temat: Odp: Odysea, czyli do Homera...
Od: "Homer" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Dzieki Pawle za mile slowo i sorry, ze odpowiadam dopiero teraz, ale jestem
podlaczany do sieci laczem radiowym, a poniewaz firma ATJ dopiero u nas
startuje, to jeszcze walcza z laczami, aby ich przepustowosc byla lepsza.
Wracajac do tematu, to nie uwazam sie za wyroznionego, a poza tym licze na
zrozumienie ze strony wytrawnych psychologow, bo im pewnie przyjdzie latwiej
mnie w pewnych kwestiach zrozumiec. Inne postrzeganie swiata wiele daje, bo,
gdy kiedys widzialem doswiadczalem czegos innego, obecnie moge sie uczyc na
nowo ciekawych, z mojego punktu widzenia, rzeczy. Nigdy nie czulem sie
pokrzywdzony przez los, a utrate wzroku traktuje jako nowe doswiadczenie. I
moje zdanie jest takie, po tym co osiagnalem do tej pory, ze slepota nie
jest czyms najgorszym co moze czlowieka spotkac. Cos tam sie traci, ale ile
zyskuje.
Pozdrawiam wszystkich moich nowych przyjaciol i znajomych z grupy, jak tez
zycze wszystkiego dobrego.
Homer
Użytkownik porte-parole <p...@p...fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9ogk33$bcg$...@s...rmf.pl...

1. Data: 2001-09-22 16:35:07

Od: "ajtne" <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Homer"

> moje zdanie jest takie, po tym co osiagnalem do tej pory, ze slepota nie
> jest czyms najgorszym co moze czlowieka spotkac. Cos tam sie traci, ale
ile
> zyskuje.

Wiem coś o tym :))) Przez parę lat pracowałam z dziećmi niewidomymi i
ociemniałymi. Bardzo rozległy to kosmos - abstrakcji, wyobraźni, pamięci.
Wiele się od nich wtedy nauczyłam :)
Zresztą pewnie to prawidłowość jest ogólniejsza - gdy coś sie traci, zawsze
można wiele zyskać - to tylko kwestia motywacji i odkrycia tych
możliwości...

Pozdrawiam :)

joa

1. Data: 2001-09-22 19:20:44

Od: "Elizabeth" <w...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ajtne <a...@b...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9oieqk$7ti$...@n...tpi.pl...

> Użytkownik "Homer"

> ile

Witaj!
Czy będę bardzo niedelikatna, jeżeli zapytam, jak sobie radzisz? Pozdrawiam!

Elizabeth

1. Data: 2001-09-22 20:14:34

Od: "porte-parole" <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Homer <k...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9ohr3p$1ur$...@n...onet.pl...
> Witam.
> Dzieki Pawle za mile slowo>>>...ciach

Witaj! Homerze!
Pewnie nie raz i nie dwa będziemy się tu "widywać"...
Będzie zapewne wiele tematów do obgadania...
ale na dziś tyle..padam na twarz ze zmęczenia .pozdrawiam.
pepe.

1. Data: 2001-09-23 10:29:07

Od: "Homer" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Z tym doswiadczeniem na nowym gruncie to jest tak, jak pisal kiedys Rinaldo,
o ile dobrze pamietam, ze w swiecie widzi sie to na co w danej chwili pada
nasze swiatelko. Ja teraz oswietlam sobie droge, po ktorej krocza ludzie
niewidomi.
Pozdrowka, Homer

1. Data: 2001-09-23 10:31:55

Od: "Homer" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Droga Elizabeth. Wyslalem do Ciebie juz posta z zaproszeniem na priva, a
teraz czynie to ponownie, tym bardziej, ze ten temat jest rozlegly i nie
kazdy bedzie chcial czytac to co napisze. Wszystkich ciekawych mojego swiata
zapraszam na priva ogolnie, natomiast oprocz tego na moja strone internetowa
pod adresem zamieszczonym w podpisie.

--
Z poważaniem Jacek Rastawiecki.
Tel. domowy: ( 0/22 ) 641-99-62

Zapraszam na moją domową stronę internetową pod adres:
strony.wp.pl/wp/drumman
Życzę miłych wrażeń i zapraszam do korespondencjji
k...@p...onet.pl
d...@p...wp.pl
k...@g...pl
Użytkownik Elizabeth <w...@p...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9oioh0$apr$...@n...tpi.pl...

1. Data: 2001-09-23 10:34:03

Od: "Homer" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Mam nadzieje, ze jakos sie nasza korespondencja rozwinie.
Zycze milego wypoczynku, choc jak przeczytasz tego posta to juz bedziesz po
nim, wypoczety i usmiechniety.
Pozdrawiam, Homer.
Użytkownik porte-parole <p...@p...fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9oirfe$1rr$...@s...rmf.pl...

> [...]
> Będzie zapewne wiele tematów do obgadania...
> ale na dziś tyle..padam na twarz ze zmęczenia .pozdrawiam.

Krakow - jedyna prawdziwa lista :-), czyli reManient
Krakow - jedyna prawdziwa lista :-), czyli reManient
Lista Ponencjalnej Nieobecnosci
IRYTUJ SIĘ CZŁOWIEKU !!!!
Krakow - ponownie...