Ogrodowe rozterki...

11. Data: 2002-01-30 23:21:01

Temat: Re: Ogrodowe rozterki...
Od: "Too old..." <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "P.Siciarski" <p...@r...pl> napisał w wiadomości
news:a37daj$pac$1@news.tpi.pl...

> No i właśnie tu pojawia się pytanie:
> Jakie ogrody macie przed oknami?

Cześć .
Przed oknami ??
No po prostu mój ,własny ,niepowtarzalny ,zaniedbany , zmienny , strefowy ,
lesisty, jałowy , urokliwy , kochany .

--

pozdrawiam ja i moje muszlowce
J.Krzysztof

12. Data: 2002-01-31 01:29:07

Od: "P.Siciarski" <p...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

> O! Dinozaur zmartwychwstal :-)))

Wypraszam sobie!, najpierw duchy, teraz Spielberg...

> Oj tajemniczo, tajemniczo ... ;-)

Taaa;-))
Założe się, że wszystko wszyscy wiedzą:-))

> Jak podniose wzrok znad monitora to widze rosnaca stalowa wieze, chyba
> ostatnia w Polsce. Ma aktualnie cos ok. 60m wysokosci.

To jeszcze drugie tyle i ciut, i żony do Paryża brać nie musisz:-)
Pozdro dla niej (żony) i dwóch (może już więcej?) urwisów.
p...@r...pl

13. Data: 2002-01-31 01:33:42

Od: "P.Siciarski" <p...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

> (...)
>
> Nie pamiętam abym widziała to zdjęcie.
> Pozdrawiam Krycha

To było zdjęcie autorstwa Marii (szczerze mówiąc nie mam pamięci do imion).
Przejscie przez wodę w Powsinie, skaczemy po kamieniach, ja za Jerzym z
parasolem (pamiętasz konflikty nasze przed Powsinem?)

Pozdro
p...@r...pl

14. Data: 2002-01-31 01:40:57

Od: "P.Siciarski" <p...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

> W pracy bardzo ladny widok na plac Pilsudskiego z ladna zielenia
> ,wieloletnie zlotokapy co roku obsypane masa kwiatow.

W pracy?
Cenna wiadomość dla detektywów!

> W domu skromny ogrodek z jedna jodla Abies pectinata :-))

Czyli masz okna na ogród Botanikusa:-)))))

Pozdrowienia
p...@r...pl

15. Data: 2002-01-31 01:59:40

Od: "P.Siciarski" <p...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A spotkanie w Powsinie we wrześniu 2000 pamiętasz?

A pamiętam, pamiętam:-)
Własnie, nie wiecie gdzie znajduje się zdjęcie "Jerzy nad wodą w opałach"?
Gdzieś mi zaginęło, a budzi wiele wesołych wspomnień:-)))))
Jerzy tu jeszcze bywa?

Pozdrawiam
p...@r...pl

16. Data: 2002-01-31 08:53:59

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Michal Misiurewicz napisal:

> Kocimietke - bo masz koty. Ale koniczyne - masz konie? :-)

Możesz ją (chyba) zobaczyć u Rafała
http://ogrody.agrosan.pl/ogrody.html

Krycha&Co(ty)

17. Data: 2002-01-31 09:07:27

Od: Krzysztof Koterba <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"P.Siciarski" wrote:
> Jestem chyba nowy na tej grupie. Tym mocniej witam innych nowych!!!:-)

O! Dinozaur zmartwychwstal :-)))

> Przyznaję się bez bicia, że przez ostatnie dwa lata zajmowałem się
> budowaniem, no i trochę przeprowadzkami do wielkich miast, nauką nowych dla
> mnie zawodów itd.

Oj tajemniczo, tajemniczo ... ;-)

> No i właśnie tu pojawia się pytanie:
> Jakie ogrody macie przed oknami?

Jak podniose wzrok znad monitora to widze rosnaca stalowa wieze, chyba
ostatnia w Polsce. Ma aktualnie cos ok. 60m wysokosci.

Pozdrawiam serdecznie
Krzysztof K. :-)

18. Data: 2002-01-31 09:15:46

Od: Krzysztof Koterba <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Bogusław Bielawski" wrote:
> Wezmę pod uwagę p. 10 i rozwinę rozwinę tę trzynastkę - cmentarz mam na rzut
> okiem i wbrew opiniom popularnym wyprowadzam z tego nastepujace wnioski dla
> ogrodu:
> 13.1. Wielu niesamowicie spokojnych sąsiadów
> 13.2. "!!! Zawsze świeże kwiaty" .
> 13.3 Oświetlenie ogrodu przynajmniej raz w roku.

Kiedys tak, teraz jak sa znicze z tymi paskudnymi pokrywkami to juz nie
to :-(

13.4. Jesli zima sie spozni i przyjdzie dopiero w grudniu to
nieprzebrane ilosci stroiszu do okrywania roslin.

Pozdrawiam serdecznie
Krzysztof K. :-)

19. Data: 2002-01-31 12:10:44

Temat: Odp: Ogrodowe rozterki...
Od: "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysztof Koterba" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

> O! Dinozaur zmartwychwstal :-)))

Duch się objawił... :-))

W pracy ogród księdza proboszcza, z dumnie sterczącą wanną i zbyt gęsto
posadzonymi drzewkami owocowymi oraz głazami, które budzą mój podziw. A w
domu - to już zależy, przez które okno patrzę:-))

Pozdrawiam, Basia.

20. Data: 2002-01-31 13:07:47

Od: "Rafal Wolski" <r...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Adres to sie juz chyba zmienil, bo robilem jakis remont, w kazdym razie
koniowa jest na pewno.
Trzeba szukac w ogrodach grupowiczow w kazdym razie.

--
Pozdrawiam.
Rafal Wolski

coś na krety i nornice
Kaktusy - kiedy?
O klonie palmowym - przyczynek
Kursy i szkolenia o tematyce ogrodniczej
new photos from my party!