Pasztet z kury

1. Data: 2003-04-02 20:26:24

Temat: Pasztet z kury
Od: "Ewa" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chciałabym upiec pasztet z mięsa kury. Może ktoś ma doświadczenie w tej
dzie-
dzinie i powie mi, co trzeba dodać do tego mięsa i w jakich proporcjach.
Dziękuję,E.

1. Data: 2003-04-02 22:01:56

Temat: Odp: Pasztet z kury
Od: "*madzik*" <b...@b...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ewa <e...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:b6fh3b$kre$...@a...news.tpi.pl...
> [...]
tej
> dzie-
> dzinie i powie mi, co trzeba dodać do tego mięsa i w jakich

Tu przepis na pasztet:
http://tinylink.com/?QzBtsBOFty

tu link do zbioru postow o pasztetach:
http://tinylink.com/?j8YfxfR4CM

inne w archiwum grupy, link ponizej.

Smacznego!

--
cieplutko pozdrawia Magda
Pamiętaj o głodnych dzieciach: http://www.pajacyk.pl

1. Data: 2003-04-03 06:38:58

Temat: Re: Pasztet z kury
Od: "ostry" <o...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

podgotowane mięso drobiowe - powiedzmy ok 1 kg, ok 0,5 kg słoniny
podgotowanej, 0,5 kg podrobów drobiowych podgotowanych (bez wątróbki),
0,2-0,3 kg wątróbki drobiowej, warzywa od z gotowanego mięsa ( marchew,
pietrzuszka, seler, por, cebula), kilka grzybków suszonych (zaparzanych),
zółtka - 2-3, ubita piana z jajek, pieprz, sól, gałka muszkatałowa (w
proszku).

Wszystkie składniki stałe (mięso, warzywa, grzyby) mielimy, potem dodajemy
resztę, mieszamy, przyprawiamy do smaku. Foremkę natłuszczamy i posypujemy
bułką tartą lub wykładamy cienko krojonymi plastrami słoniny surowej lub
wędzonej ( potem, po włożeniu pasztetu jego wierzch również obkładamy
słoniną).

Wstawiamy do pieca 150-180 stopni na ok godzinę.

--
ostry

pytanie od lakomczucha. pomoc potrzebna na gwalt!!
sake
Kefir i jogurt
Szukam przepisu na ruskie pierogi z serem
Moja wczorajsza obiadokolacja