Po co jest psychologia ?

1. Data: 2001-09-01 18:02:10

Temat: Po co jest psychologia ?
Od: "piotras" <p...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przeciez jeśli ja sobie nie potrafię pomóc to nikt inny nie jest w stanie
zrobić tego za mnie ...

To jak to jest ?

1. Data: 2001-09-01 19:18:51

Temat: Odp: Po co jest psychologia ?
Od: "Homer" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Psychologia to nauka, a czlowiekowi potrzebny jest psycholog, ktory
uswiadomi drugiemu czlowiekowi, ze on powinien chciec sobie pomoc.
Użytkownik piotras <p...@k...net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9mr8n5$kuf$...@n...tpi.pl...

1. Data: 2001-09-01 21:00:10

Temat: Re: Po co jest psychologia ?
Od: "Elrond" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "piotras" <p...@k...net.pl> napisał w wiadomości
> Przeciez jeśli ja sobie nie potrafię pomóc to nikt inny nie jest w stanie
> zrobić tego za mnie ...
>
> To jak to jest ?

Tak to prawda musisz sam sobie pomoc, ale inna osoba moze w jakis sposob
zainterweniowac i tak pokierowac Toba, ze stajesz sie bardziej odporny i
dajesz rade sam sobie pomoc.

Elrond

1. Data: 2001-09-01 22:15:26

Od: TurbOS <t...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

piotras napisał(a):

> Przeciez jeśli ja sobie nie potrafię pomóc to nikt inny nie jest w stanie
> zrobić tego za mnie ...
>
> To jak to jest ?

Zanim sie zabijesz musisz odac swoja forse, bo poco ma sie zmarnowac?

--
"Bądź żądny wiedzy a za to będą Cię kochać"
<http://www.paranauki.z.pl/> Oficjalna strona grupy pl.misc.paranauki

1. Data: 2001-09-02 10:53:50

Od: "Marsel" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Homer"

e r r a t a
widomośc powinna brzmiec:

"
Psychologia to nauka,
a *psychologowi* potrzebny jest *człowiek*, ktory
uswiadomi *mu*, ze on powinien chciec sobie pomoc.
"

;-)))

Marsel

1. Data: 2001-09-02 11:10:48

Od: "piotras" <p...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

ale jak ktoś może naprawic mój charakter ?
może jakies przykłady ...

1. Data: 2001-09-02 12:30:13

Od: "Marsel" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "piotras"

> ale jak ktoś może naprawic mój charakter ?
> może jakies przykłady ...

to co wcześniej napisałem to byl oczywiście żart :-)

A na serio to ja akurat mysle ze naprawic to może nie może,
ale powinien cię przekonac chociaz że to mozliwe,
może tez cos ci wyjasnić i podpowiedziec.
No i nie koniecznie to musi byc psycholog.

Marsel

1. Data: 2001-09-02 18:00:57

Od: "Becchino" <b...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Czasami dobrze posluchac kogos trzeciego, kogos bardziej
obiektywnego...Psycholog spelnia taka role, a ze przeczytal troche wiecej
ksiazek to mu wierzymy :))

1. Data: 2001-09-04 16:16:02

Od: "mentis" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przeciez jeśli ja sobie nie potrafię pomóc to nikt inny nie jest w stanie
> zrobić tego za mnie ...
> To jak to jest ?

Jezeli sam nie potrafie zarobic pieniedzy na gieldzie, to nikt inny nie jest
w stanie zrobic tego za mnie...
A moze warto czasem oddac je komus kto sie na tym zna i ma szczescie w
lokawaniu pieniedzy i wie co z nimi robic.
Tak samo terapeuci sprytnie kieruja Twoja duszyczka do celu, chociaz cel
moze byc rozny (pomoc Tobie, albo sobie).
A tak na poczatek zmien zdanie, ze nie potrafisz sobie pomoc, bo..
Wielka podroz zaczyna sie od malego kroku - Johny Walker

p.s. Pare osob sie na mnie obrazi, ze rzucam stereotypami :)

Pozdrawiam

POLSKABIALO-CZERWONII
dziecko, a rozwod...-nie zrazcie sie wstepem
pl.SCI.psychologia
Potrzebne mi dane na temat Glamour i NLP
Do Klaudi... [zagadka]