... Pochwale sie :-)

21. Data: 2004-08-19 23:42:44

Temat: Odp: ... Pochwale sie :-)
Od: "laptopkoparskey" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

tak, musi...
córeczka na to liczy

Użytkownik Kaszycha <k...@n...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:cfv8co$736$...@a...news.tpi.pl...

> Użytkownik "laptopkoparskey" <l...@p...onet.pl> napisał w
> wiadomości news:cfu6kq$n56$1@news.onet.pl...
> > no....
> > trudno uwierzyć....
> > ale oboje intencje mamy dobre :-]]]
> >
> :)) No to musi się udać!

22. Data: 2004-08-20 06:30:20

Temat: Re: ... Pochwale sie :-)
Od: "Kaszycha" <k...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "laptopkoparskey" <l...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:cg3dt6$pfo$1@news.onet.pl...
> tak, musi...
> córeczka na to liczy

Ile córeczka ma lat?
W ogóle to chętnie podzielę się moim doświadczeniem w przezwyciężaniu
kryzysów małżeńskich- jeśli to może w czymś pomóc.....
Ale raczej prywatnie- grupa nie jest dobrym miejscem do osobistych zwierzeń
:)))

Pozdrawiam
Kaśka

23. Data: 2004-08-20 07:16:26

Od: "idiom" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "laptopkoparskey" <l...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:cg3dt6$pfo$1@news.onet.pl...
> tak, musi...
> córeczka na to liczy

A jest zaangażowana w sprawę ?

pozdr

Monika

24. Data: 2004-08-20 22:15:48

Od: "laptopkoparskey" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

9 miesiący
chętnie temat podejmę
choć bez entuzjazmu

Użytkownik Kaszycha <k...@n...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:cg45or$dt3$...@a...news.tpi.pl...

25. Data: 2004-08-28 17:58:24

Od: "laptopkoparskey" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

jest mała, ma 9 miesięcy, ale rośnie jak na drożdżach
i rozumie coraz więcej
dobrze, że oboje to rozumiemy i mamy na nią wzgląd
ale czasem ......

Użytkownik idiom <i...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:cg488g$ov5$...@a...news.tpi.pl...

26. Data: 2004-09-04 14:33:40

Od: "Axel" <a...@p...NOSPAM.com> szukaj wiadomości tego autora

"laptopkoparskey" <l...@p...onet.pl> wrote in message
> no....
> trudno uwierzyć....
> ale oboje intencje mamy dobre :-]]]

Za 3 miesiace bedzie nasza 19 rocznica slubu.
W tym czasie kilkukrotnie omawialismy wysokosc alimentow po rozwodzie itp.
Pare razy wyprowadzalem sie z domu na kilka dni, zebysmy mogli oboje
przemyslec pare spraw. I za kazdym razem okazywalo sie, ze "za" jest wiecej
niz "przeciw".
Polecam obejrzenie razem filmu "The story of us", w Polsce wyswietlanego pod
tytulem "Tylko milosc" z Brucem Willisem.
Bylismy na tym filmie w trakcie chyba najpowazniejszego kryzysu i wyszlismy
z kina pod wrazeniem, ze to film dokladnie o nas. A muzyki z tego filmu
sluchamy bardzo czesto (film zreszta tez - mamy na kasecie).

Axel

27. Data: 2004-09-04 14:41:40

Od: "Jacek" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Axel" <a...@p...NOSPAM.com> napisał w wiadomości
> Za 3 miesiace bedzie nasza 19 rocznica slubu.

Gratulację
My obchodziliśmy naszą 16 rocznice wczoraj.

> [...]
> Pare razy wyprowadzalem sie z domu na kilka dni, zebysmy mogli oboje
> przemyslec pare spraw. I za kazdym razem okazywalo sie, ze "za" jest

To tylko miłośc ;)

> Polecam obejrzenie razem filmu "The story of us", w Polsce wyswietlanego
pod
> tytulem "Tylko milosc" z Brucem Willisem.

Jak mogłes nie napisać o Michele Pfeifer ;)
Film rewelacyjny

> [...]
> z kina pod wrazeniem, ze to film dokladnie o nas. A muzyki z tego filmu
> sluchamy bardzo czesto (film zreszta tez - mamy na kasecie).

My już po największych kłopotach.
Myśle że Twoja rada jest bardzo słuszna, taki film może być jak lusterko
aby zobaczyć jak wyglądamy kłocąc się o nic.

Pozdrawiam

Jacek

NTG GDzie oddac krew w woj. podkarpackim? Wie ktos?
After Perfect day.....
Czym dojechac
test sprawdzam czy to dział i jak:)
jak spławić faceta bez wojny