Odp: Pomocy- Wypadanie macicy- wkladka

1. Data: 1999-12-22 20:56:34

Temat: Odp: Pomocy- Wypadanie macicy- wkladka
Od: "Jarosław Maj" <j...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Firma ta nazywa sie HERBICH MICHAEL sp. z o.o. -- Zielona Góra ul.
Akademicka 17
tel. (068)3272455 . Produkuje pessaria różnego typu i różnej wielkości.
Pozdrowienia Jarosław Maj ginekolog-położnik
Użytkownik Wicek <w...@k...net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:PfYX3.30918$j...@n...tpnet.pl...