Odp: Post jaska z toronto i jego efekty

Data: 2000-06-07 17:09:53
Temat: Odp: Post jaska z toronto i jego efekty
Od: "amazonis" <a...@p...wp.pl>

Użytkownik Michal 'Orr' Daszkowski <m...@u...idn.org.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:s...@p...orrnet.priv.pl...
> [...]
> gościa -- tak żywiołowego odzewu na swój post to pewnie już dawno
> nigdzie nie miał okazji zaobserwować. :-/
>
> Można mu tylko pogratulować ,,sukcesu'' w jego działaniach na rzecz
> siania złych emocji, nienawiści i skłócania ludzi. A tego ,,sukcesu''
> należy pogratulować także Wam -- wszystkim, którzy wzięliście udział
> w wywołanej tym postem dyskusji -- bo wydatnie się do niego
> przyczyniliście! :-P
>
> To jest moja pierwsza i ostatnia wypowiedź na ten temat, bo nic
> więcej nie ma tu do dodania.
>
> Pozdrawiam, życząc wszystkim jednak więcej rozsądku na przyszłość

Panie Michale jesli Pan analizuje posty to ta grupa wypina sie na
takie posty (jaska z toronto)
Logika poparta z chorobliwym Adolfowskim ego??
Produkuje gnioty w tym stylu??????
Ale kto jest promotorem takich postów to już inna para
kaloszy oraz inna logika_---jestem trochę wędrowniczkem,
dość dobrze oriętuję sie w stylu tych mądrali.
Wiem jaki jest ich cel oraz kto za tym stoi.
Dla kogo oni pracują -oraz za jakie many?/
Prosze analizować komu na rękę gdy Polacy
są tacy (my nie winni)cala swolocz na terenach tych gdzie były obozy??????/
A za many nawiedzony się modli ??
Za many mewka sie podli??
Uszanowanie Jan2.

> --
> /~~\ __ __ ____________________________________________________
> | () |||))||)) | Michal 'Orr' Daszkowski <o...@i...pl> PGP: DB36A1F1 |
> \__/ ||\\||\\ | Student, Linux user, http://ufik.idn.org.pl/~midas |

Autotranskrypcja dla niedosłyszących
is it live this group at news.icm.edu.pl
Witam
Zlecę wykonanie takiego chodzika
Czy mozna mieszkać w lokalu użytkowym
karta parkingowa
stuck puck
Chodzik 3 kołowy
zlecenie na chodzik 3 kołowy
Fan club chodzik
Podejście usługodawców do niepełnosprawnych
cicho sza
Chodzik 3 kołowy zmaina kół na wieksze.
halo
Usenet z googla