Poszukuje wzoru - haft krzyzykowy - Arka Noego

1. Data: 2003-02-05 13:30:01

Temat: Poszukuje wzoru - haft krzyzykowy - Arka Noego
Od: "Dlugi" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Poszukuje wzoru - haft krzyzykowy - Arka Noego
Dla ciezarnej kolezanki, ktora zapamietale ostatnio krzyzykuje,
ja w swoich zobiorach nie znalazlam :( a chce jej pomoc
Jesli dysponujecie takim wrozkiem, bede bardzo wdzieczna
za udostepnienie
Z gory bardzo dziekuje

Krutka

1. Data: 2003-02-05 16:23:33

Temat: Re: Poszukuje wzoru - haft krzyzykowy - Arka Noego
Od: "Pusia" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam Arke Noego ale taka zabawna troszke w rodzaju tych azjatyckich,slodkich
obrazkow.Wysyłam na priv

Pusia

1. Data: 2003-02-05 21:18:13

Od: "Klara" <k...@m...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam gotowy wzór, schematu brak na stronie, wysyłam na priv

Klara

1. Data: 2003-02-06 10:32:03

Temat: Odp: Poszukuje wzoru - mala pomylka
Od: "Krutka" <k...@k...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Dlugi <t...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:b1r3kv$7ci$...@a...news.tpi.pl...
> [...]
> ja w swoich zobiorach nie znalazlam :( a chce jej pomoc
> Jesli dysponujecie takim wrozkiem, bede bardzo wdzieczna

Przez pomylke uzylam konta meza,
czy mozecie mi dziewczyny przeslac te wzory
jeszcze raz, na moj adres??
Maz wywala wszystkie podejrzane, niezidentyfikowane
wiadomosci :( nie zdarzylam mu powiedziec o pomylce
i jesli cos od Was przyszlo, pewnie juz sie tego pozbyl
Bardzo, bardzo dziekuje za odzew
Pozdrawiam
Krutka

1. Data: 2003-02-06 19:18:23

Temat: Odp: Poszukuje wzoru - haft krzyzykowy - Arka Noego
Od: "Krutka" <k...@k...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo, bardzo wszystkim dziekuje :D
Jestescie nieoceniona skarbnica schematow ;)
Kolezanka na pewno ktorys z nich wykorzysta

Pozdrawiam
Krutka

1. Data: 2003-02-07 13:50:53

Temat: Re: Poszukuje wzoru - mala pomylka