Powitanie

1. Data: 2001-12-22 05:25:37

Temat: Powitanie
Od: "Sylwia Halizak" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A czy miejsca poza pierwsza dziesiątką sie liczą?
Bo ja jestem dwunasta :-))
Witam wszystkich, ale mamy prezent na gwiazdkę!
Bardzo się cieszę, że ta grupa powstała, mam nadzieję,
że bedzie tu tak miło jak na pl.soc.dzieci.

Sylwia

2. Data: 2001-12-23 11:23:42

Temat: Odp: Powitanie
Od: "Krystyna" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam wszystkich, ale mamy prezent na gwiazdkę!
> Bardzo się cieszę, że ta grupa powstała, mam nadzieję,
> że bedzie tu tak miło jak na pl.soc.dzieci.
Mnie sie też ten przedświąteczny prezent podoba. Tylko skąd wziąć więcej cza
su????
> --
> Pozdrawiam
> Sylwia