Pozbywanie sie blizn...

11. Data: 2002-04-18 18:42:07

Temat: Re: Pozbywanie sie blizn...
Od: iwona <i...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 17 Apr 2002 21:20:51 +0200, Kasie?ka wrote:

> Mam pyatnie-czy ktos z grupowiczow uzywal moze srodka o nazwie CEPAN ?
> Jesli tak to czy moze powiedziec jak to dziala, czy daje dobre
> rezultaty?

Kupi?am ten krem jakie? 3 tygodnie temu i my?l?,?e jeszcze za wcze?nie na
podsumowanie leczenia( u?ywa si? tego nawet do kilku miesi?cy),ale ju?
zauwa?y?am zbledni?cie blizn. Poza tym ten preparat dosta? z?oty medal na
targach farmaceutycznych.
Iwona

12. Data: 2002-04-22 12:04:20

Od: "Wujek" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"pezet" <p...@p...onet.pl> wrote in message
> Mam pyatnie-czy ktos z grupowiczow uzywal moze srodka o nazwie CEPAN ?
Jesli

> Od dermatologow i chirurgow slyszalem o Cepanie raczej
> opinie ze efekty sa mizerne.
> Oni zalecaja Contractubex.

rok temu miałem rozciete czolo, blizna ok 4 cm w pionie
po dokladnym zagojeniu sie rany uzywalem Contratubex'u
faktem jest iz troszke wysuszal rane.
Ale dzis, szycia praktycznie nie widac, czasami w bardzo zimne
dni robi sie czerwona.
Polecam.

ps. stosowałem jeszcze dermosan (wit a+e)

Pozdrawiam,
Wuj

13. Data: 2002-04-22 18:20:26

Od: "DuckmAn" <d...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wujek" <w...@w...pl>
> [...]
> faktem jest iz troszke wysuszal rane.
> Ale dzis, szycia praktycznie nie widac, czasami w bardzo zimne

Zuzyje 2 tupy Cepanu (to potrwa z miesiac) i potem walne Contraxa zobaczymy
czy pomoze. Narazie Cepan dziala niezle juz ponad tydzien a wyraznie sie
poprawilo. Wysusza rzeczywiscie skore. Ale blizna sie zmienjsza i
przybledza. W miedzyczasie raz na 2 dni smaruje tez mascia Vitaminowa ze
wszystkim co mozliwe. Zobaczymy ze 2-3miechy stosowania i powinno byc
calkiem niezle.

> ps. stosowałem jeszcze dermosan (wit a+e)

W czasie stosowania Contr.? czy po? Chyba sproboje.
Iw

14. Data: 2002-04-22 18:46:20

Temat: Odp: Pozbywanie sie blizn...
Od: "Basia" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Latwiej usunac swieze blizny przy pomocy tej masci. Mysle jednak, ze
skuteczniej mozna ja usunac przy pomocy lasera.

pozdrawiam
Basia

zaparcie
zaparcie