Propozycja ws Internetu - prosze o opinie

1. Data: 2001-10-11 14:29:32

Temat: Propozycja ws Internetu - prosze o opinie
Od: "Lech Zaciura" <l...@i...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

To jednak przed niedzielą zdążyłem ;-)
Proszę o kliknięcie na link poniżej i Waszą opinię o tym, co się pokaże:

http://www.idn.org.pl/users/lesz/ryczalt/petycja.htm

Próbowałem zebrać w jakąś kompromisową całość to wszystko, co przewijało się
w dyskusjach o Internecie na naszej grupie, ale nie tylko tu. Czy taka
propozycja jest do przyjęcia jako postulat?

Tekst nie jest jeszcze podpisany. Propozycję mam następującą:

1. Proszę Grupowiczów i wszystkie osoby zainteresowane o ich opinie o
petycji.
2. Tekst może zostać uzupełniony o poprawki - po ich naniesieniu przybierze
postać finalną.
3. W przypadku ogólnej zgody, zostanie on podpisany: np. "członkowie grupy
dyskusyjnej pl.soc.inwalidzi". Byłoby wspaniale, gdyby inne stowarzyszenia i
organizacje zgodziły się podpisać pod petycją (np. IdN, Integracja,
SISON...)
4. Potem tekst ten zostałby rozpowszechniany wśród organizacji, w mediach,
wszędzie gdzie się da ;-)

To chyba tyle. Proszę o odpowiedź i życzę udanego weekendu!

Lech

2. Data: 2001-10-11 17:16:10

Temat: Re: Propozycja ws Internetu - prosze o opinie
Od: "Pituś" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Lech Zaciura <l...@i...org.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9q4acd$b9e$...@n...tpi.pl...
> To jednak przed niedzielą zdążyłem ;-)
> Proszę o kliknięcie na link poniżej i Waszą opinię o tym, co się pokaże:
>
> http://www.idn.org.pl/users/lesz/ryczalt/petycja.htm

Ja się pod tym podpisuję!

--
Pozdrawiam, Pituś

3. Data: 2001-10-11 17:39:03

Temat: Odp: Propozycja ws Internetu - prosze o opinie
Od: "Wujek" <w...@d...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam dwie uwagi:

1. Pominiecie barier komunikacyjnych!!!
2. Wymienienie konkretnej firmy!!

Pozdrawiam.

Wujek

4. Data: 2001-10-11 17:43:13

Od: "Lech Zaciura" <l...@i...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wujek" <w...@d...agh.edu.pl> napisał w wiadomości
> Mam dwie uwagi:
>
> 1. Pominiecie barier komunikacyjnych!!!
> 2. Wymienienie konkretnej firmy!!
>
> Pozdrawiam.
>
> Wujek

Tzn.? Tekst dotyczy konkretnie internetu, a więc
bariery_w_komunikowaniu_się. Uściślij, o co chodzi w punkcie 1.
Co do wymienienia konkretnej firmy, to dobrze, czy źle? Chodziło mi o
przykład, żeby nie z sufitu. Nie w sensie reklamy lub antyreklamy Dialogu.

Pozdrawiam!

5. Data: 2001-10-11 17:45:05

Od: "Lech Zaciura" <l...@i...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pituś" <p...@i...pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik Lech Zaciura <l...@i...org.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych

> Ja się pod tym podpisuję!
>
> --
> Pozdrawiam, Pituś

Cieszę się. Byłoby dobrze określić, w którym momencie tekst petycji można
uznać za właściwie poprawiony i przyjęty, żeby można było tym linkiem
zasypać decydentów ;-)

Pozdrawiam
Lech

6. Data: 2001-10-11 19:39:59

Od: "Pituś" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Cieszę się. Byłoby dobrze określić, w którym momencie tekst petycji można
> uznać za właściwie poprawiony i przyjęty, żeby można było tym linkiem
> [...]

Najlepiej byłoby zwykłą większością głosów Grupowiczów (jeśli da się to
policzyć).

Albo przyjąć, że milczenie oznacza zgodę (np. w ciągu tygodnia). Wtedy nie
będzie potrzeby, aby kazdy Grupowicz z osbna się deklarował. Niech się
wypowiedzą Ci, którzy są przeciw lub chcą zproponować poprawki.

--
Pozdrawiam, Pituś

7. Data: 2001-10-12 00:19:43

Od: "Wujek" <w...@d...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tzn.? Tekst dotyczy konkretnie internetu, a więc
> bariery_w_komunikowaniu_się. Uściślij, o co chodzi w punkcie 1.

W tekscie pojaiwa sie kilkakrotnie tekst o barierach architektonicznych a o
komunikacyjnych ani razu - to chyba wystarczajaca scisle.

> Co do wymienienia konkretnej firmy, to dobrze, czy źle? Chodziło mi o
> przykład, żeby nie z sufitu. Nie w sensie reklamy lub antyreklamy Dialogu.

I wlasnei by tego uniknac nie podaje sie takich rzeczy!!

Pozdr.

Wujek

8. Data: 2001-10-12 10:00:39

Od: "Lech Zaciura" <l...@i...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

> W tekscie pojaiwa sie kilkakrotnie tekst o barierach architektonicznych
> a o komunikacyjnych ani razu - to chyba wystarczajaca scisle.

O barierach architektonicznych piszę w kontekście, że te, które nie są
usunięte, mają szanse być złagodzone dzięki wyjściu na świat przez Internet.
Ale zgoda, że zabrakło pisania o barierach w komunikowaniu się - i to
poprawię w finalnej wersji tekstu.

Dialogu.

> I wlasnei by tego uniknac nie podaje sie takich rzeczy!!

Tu się nie zgodzę: można reklamować Dialog ile wlezie, a z tego nic nie
wyniknie, bo oni mają koncesję tylko na malutki obszar Polski i koniec. Jest
ochrona monopolu niestety - zdaje się, że przeciw temu też występujemy?
Fakt, że w ramach kompromisu mogę dodać w nawiasie intencję podania tej
informacji o Dialogu.

Pozdrawiam!

Lech

9. Data: 2001-10-12 10:04:34

Od: "Lech Zaciura" <l...@i...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> będzie potrzeby, aby kazdy Grupowicz z osbna się deklarował. Niech się
> wypowiedzą Ci, którzy są przeciw lub chcą zproponować poprawki.

Myślę, że masz rację; tzn. w ciągu najbliższych dni będę czekał na uwagi, a
potem poprawię tekst petycji i poinformuję o planie podpisania go en bloc
przez członków grupy. I jeśli nie będzie protestów, będziemy to promować
jako grupa, a może jeszcze jakaś instytucja zechce się podpisać?
Na razie jest kilka uwag - kilka rzeczy do poprawienia (patrz maile Wujka)

Pozdrawiam!
Lech

10. Data: 2001-10-12 11:18:48

Od: "Pituś" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ochrona monopolu niestety - zdaje się, że przeciw temu też występujemy?
> Fakt, że w ramach kompromisu mogę dodać w nawiasie intencję podania tej

Ostatecznie można użyć sformułowania "pewna x-ska firma" (w miejsce "x-ska"
należy wstawić np. krakowska - nie wiem w jakiej miejscowości działa firma
"Dialog"). Ale to nie razi zbytnio a może się przyczynić do tendencji
obniżania cen abonamentu za internet (chociaż w grę whodzą koszty stałe,
które są różne w rónych miejscowościach).

--
Pozdrawiam, Pituś

stypendium dla osoby niepelnosprawnej ?
zaćma
Cd Postawa roszczeniowa - jakie pojmowanie reguł.
Udogodnienie
Odp:Pytanie o ryczalt