Proszę o komentarz :)

1. Data: 2001-01-20 18:21:04

Temat: Proszę o komentarz :)
Od: JamesBonBush <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo proszę was wszystkich o komentarz i rady. Powołuję do
życia pewien klub. Proszę, ustosunkujcie się do jego
wstępnych założeń. Serdecznie dziękuję!

CheJamesBonBush

Oto zasady z nami zabawy:

0. Nasz klub jest "klubem intelektualnym" otwartym dla
wszystkich. Dla głupców i geniuszy, bez względu na
cokolwiek.

1. [Po co to wszystko?] Wszystko opiera się na poczuciu
bycia częścią większej wspólnoty w celu polepszenia
spełnienia podstawowej najsilniejszej namiętności: potrzeby
"bycia" z innymi. (Potrzeby silniejszej niż seks i często
równie silnej jak pragnienie życia).

2. Każdy członek jest automatycznie przyjacielem drugiego
członka, ma mu pomagać jego osobie myślą i czynem.

3. Każdy ma takie samo prawo do twórczego myślenia i
zainteresowani innych swoimi pomysłami.

4. Każdy ma prawo być wysłuchany przez kogo tylko sobie
życzy i zrozumiany. Każdy ma obowiązek mówić bądź słuchać
innych.

5. Każdy ma prawo robienia z nami czegokolwiek sobie
wymyślimy.

6. Każdy powinien być czynnym i aktywnym członkiem klubu (we
własnym rozumieniu czynności i aktywności).

7. Klub nie ma przywódcy cokolwiek by to oznaczało. Wszystko
ma jest płynne, naturalne i zależne od sytuacji.

8. Każdy członek powinien namawiać innych do dołączenia do
nas w celu pokazania innym możliwości jakie u nas znajdą.

9. Nikt nigdy do niczego zmuszany być nie może. Nikt nikomu
nie będzie wchodził do dupy bez wazeliny.

10. Naszym głównym celem jest ciekawe twórcze spędzanie
życia, i na nakreślenie wyższego celu, a wszystko po to
nasze życie nabrało sensu, aby "spełniło się" nasze
człowieczeństwo.

11. [[[Zauważcie lub stwórzcie problem, a następnie
zrozumcie piękną próbę jego rozwiązania. Dobrze się
zastanówcie i swoją unikalną osobą powiększcie naszą
"rodzinę"]]]. - [All rights reserved ;]

1. Data: 2001-01-20 19:04:38

Temat: Re: Proszę o komentarz :)
Od: "spider" <s...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

zycze powodzenia :)

--
spider
s...@c...pl

1. Data: 2001-01-21 07:17:15

Od: r...@p...onet.pl (Paul Radetzky) szukaj wiadomości tego autora

>0. Nasz klub jest "klubem intelektualnym" otwartym dla
>wszystkich. Dla głupców i geniuszy, bez względu na
>cokolwiek.

Nie naleze i nigdy nie chce nalezec z debilami, chamami, zlosliwymi
malpami do czegokolwiek, a Twoj klub na to pozwala. Niedobrze.

> [...]
>spełnienia podstawowej najsilniejszej namiętności: potrzeby
>"bycia" z innymi. (Potrzeby silniejszej niż seks i często

Milosc sformalizowana zinstytucjonalizowana :))) Fajnie, niedlugo
moze bedzie plugin do ICQ w ktorym podasz preferencje a dadza Ci
namiar na panienke ktorej preferencjom Ty odpowiadasz :))) A
pierwszym krokiem do tego - Twoja instytucja, ktorej regulamin tu
przedstawiasz :))

>2. Każdy członek jest automatycznie przyjacielem drugiego
>członka, ma mu pomagać jego osobie myślą i czynem.

No nie, myslalem ze nie bede musialb byc zlosliwy, ale regulaminy
mnie bawia, szczegolnie ten. Czlonek pomaga czlonkowi czynem :)))
ROTFL!

>3. Każdy ma takie samo prawo do twórczego myślenia i
>zainteresowani innych swoimi pomysłami.

SUPER!

>4. Każdy ma prawo być wysłuchany przez kogo tylko sobie
>życzy i zrozumiany. Każdy ma obowiązek mówić bądź słuchać
>innych.

Obowiazek mowienia? Och, FUJ! Szczegolnie tych glupcow i debili?
Musze ich sluchac? Bleeeeeeeeeeeee...

>5. Każdy ma prawo robienia z nami czegokolwiek sobie
>wymyślimy.

Pompki na suficie czy krecenie worow?

> [...]

>8. Każdy członek powinien namawiać innych do dołączenia do
>nas w celu pokazania innym możliwości jakie u nas znajdą.

Sekta?

>9. Nikt nigdy do niczego zmuszany być nie może. Nikt nikomu
>nie będzie wchodził do dupy bez wazeliny.

Bezwzglednie nie chce nalezec do Twojego klubu! Szczegolnie dlatego,
ze wazeline to kazdy moze zdobyc...

>10. Naszym głównym celem jest ciekawe twórcze spędzanie
>życia, i na nakreślenie wyższego celu, a wszystko po to
>nasze życie nabrało sensu, aby "spełniło się" nasze
>człowieczeństwo.

Sekta, na pewno sekta. :)))))))

>11. [[[Zauważcie lub stwórzcie problem, a następnie
>zrozumcie piękną próbę jego rozwiązania. Dobrze się
>zastanówcie i swoją unikalną osobą powiększcie naszą
>"rodzinę"]]]. - [All rights reserved ;]

SEKTA!!!!!!!!!!!!

--
Paweł Radecki r...@p...onet.pl UIN25481040 http://www.gole.w.pl
But never is a promise and you can't afford to lie

1. Data: 2001-01-21 12:05:00

Od: "Coenve" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie naleze i nigdy nie chce nalezec z debilami, chamami, zlosliwymi
> malpami do czegokolwiek, a Twoj klub na to pozwala. Niedobrze.

Jesteś mało otwarty na nowości. ;-)

> [...]
> namiar na panienke ktorej preferencjom Ty odpowiadasz :))) A
> pierwszym krokiem do tego - Twoja instytucja, ktorej regulamin tu

Ależ coś w tym guście (chyba) jest. Takie pikające cudeńka, które mają
zakodowane pare podstawowych cech i nastrój a pikają gdy w pobliżu znajdzie
się podobne coś z odwrotną płcią w roli posiadacza. A może mi się przyśniło?

[...]
> SUPER!

No nie? :)

> Obowiazek mowienia? Och, FUJ! Szczegolnie tych glupcow i debili?
> Musze ich sluchac? Bleeeeeeeeeeeee...

Coś za coś.

> Pompki na suficie czy krecenie worow?

Mam lepszy pomysł. "Kiepsko poleciał, chyba lekcję musimy powtórzyć. Nie,
nieeee!!!"...

> Sekta?

Dział HR.

> Bezwzglednie nie chce nalezec do Twojego klubu! Szczegolnie dlatego,
> ze wazeline to kazdy moze zdobyc...

Wolisz bez? ;-)

> SEKTA!!!!!!!!!!!!

Jaka tam sekta? Przebraliśmy się za sekciarzy, bo indiańskie dzieci napadały
na karawanę i kradły cukierki...

Coenve

1. Data: 2001-01-21 15:27:56

Temat: Odp: Proszę o komentarz :)
Od: "Cezar \"Thanatos\" Matkowski" <i...@o...optimus.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bardzo proszę was wszystkich o komentarz i rady. Powołuję do
> życia pewien klub.

Taki klub już istnieje. Nazywa się Usenet :-)

Pozdrawiam

"W wannie historii prawdę trudniej jest utrzymac niż mydło,
Cezar "Thanatos" Matkowski
- www.papier.hg.pl -

1. Data: 2001-01-21 16:13:53

Od: "spider" <s...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Taki klub już istnieje. Nazywa się Usenet :-)
no bez przesady ;)

--
spider
s...@c...pl

1. Data: 2001-01-21 17:31:12

Od: JamesBonBush <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hmm... Ok.! Macie rację! Jeżeli tylko można się do czegoś
przyczepić, to na pewno się przyczepią ;)). Zatem zmieniam
wszystko - oto nowe założenia:

1. Nasz klub gromadzi rewolucjonistów i buntowników.
2. Buntujemy się przeciwko czemu tylko chcesz!

Najnowsze wieści: Aktualnie buntujemy się przeciwko
destrukcyjnemu wpływowi kapitalizmu na jednostkę, na rzecz
socjalizmu humanistycznego. POMÓŻ SOBIE ZRYWAJĄC OKOWY
ILUZJI i ujrzyj świat takim jaki jest naprawdę!!! Czytaj
Ericha Fromma "Zerwij Okowy Iluzji" i "Mieć czy Być" i
inne!!!

3. REWOLUCJA JEST WIECZNA, WIERZYMY W MARZENIA!!

Co wy na to???

CheJamesBonBush (zapraszamy na nasza stone www ktorej jeszcz
nie ma ;)

1. Data: 2001-01-21 19:01:37

Od: used <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

JamesBonBush wrote:
[dluga cytata]

Zle wiesci ode mnie. To utopia.
Zmniejszylbym ilosc postulatow.
Najwazniejsi sa ludzie a nie zalozenia.
Jak juz znajdziesz odpowiednich ludzi to reszta sie jakos ulozy (to
uniwersalna prawda w wiekszosci projektow).
Ogolnie: idea sluszna.:-)
Tylko sie obawiam ze z czasem ktos chcialby na tym zarobic kase.

Pozdrawiam Uzyty

1. Data: 2001-01-21 19:29:55

Od: Tomasz Starus <t...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

JamesBonBush wrote:

> 2. Każdy członek jest automatycznie przyjacielem drugiego
> członka, ma mu pomagać jego osobie myślą i czynem.

Nie sądzę, żeby taka przyjaźń na siłę zdała egzamin. Budowanie przyjaźni
to IMHO proces zazwyczaj długotrwały, opierający się na zaufaniu i paru
innych istotnych sprawach, a nie na przynależności do jakiejkolwiek
grupy/klubu/itp.

> 4. [...] Każdy ma obowiązek mówić bądź słuchać innych.

> 9. Nikt nigdy do niczego zmuszany być nie może. [...]

Jeżeli 9, to jak wyegzekwować 4?

Pzdr
Tomek

1. Data: 2001-01-21 21:33:52

Od: r...@p...onet.pl (Paul Radetzky) szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 21 Jan 2001 13:05:00 +0100, "Coenve" <c...@w...pl> wrote:

>Jesteś mało otwarty na nowości. ;-)

Nowosci? Na ulicach widze malpy na okraglo :))))))

> [...]
>się podobne coś z odwrotną płcią w roli posiadacza. A może mi się przyśniło?

Pikajace? SYRENA!!!!!!

>Coś za coś.

Lepiej cos za nic ;))))))))

>Mam lepszy pomysł. "Kiepsko poleciał, chyba lekcję musimy powtórzyć. Nie,
>nieeee!!!"...

:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))

>Dział HR.

??????

>Wolisz bez? ;-)

Lepiej nie :))))))

>Jaka tam sekta? Przebraliśmy się za sekciarzy, bo indiańskie dzieci napadały
>na karawanę i kradły cukierki...

Ha! Sitwa! Wydalo sie sie kto wybil Indian w Polsce.

--
Paweł Radecki r...@p...onet.pl UIN25481040 http://www.gole.w.pl
But never is a promise and you can't afford to lie
<! Wiadomosc aprobowana przez http://centralne.szpiegostwo.org >

Czy mozna zyc bez ... a jak zyc z..
Czy można żyć bez ....
Powymieniam się zdjęciami dziewczyn w wieku 11-16lat
POMÓŻCIE !!!
szukam testow na egzaminy z psychologii