Przeszczep watroby...

1. Data: 2000-05-19 09:04:14

Temat: Przeszczep watroby...
Od: "Corpse" <c...@h...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy w Polsce wykonuje sie takie zabiegi? Ile to kosztuje?
Od czego zaczac?...

Mnostwo pytan, mnostwo watpliwosci... nikla wiedza, strach... a czas ucieka
:-(...

Prosze pomozcie

AW

2. Data: 2000-05-19 10:20:37

Temat: Odp: Przeszczep watroby...
Od: "Krzysztof Zieliński" <z...@w...home.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Corpse" <c...@h...com.pl> napisał w wiadomości
> Czy w Polsce wykonuje sie takie zabiegi? Ile to kosztuje?

Wykonuje. Rodzinnych właściwie nie, tylko za granicą.

> Od czego zaczac?...

Trzeba zostać zakwilifikowanym do przeszczepu i czekać na wątrobę z
Poltransplantu - lekarzem nie jestem, ale słyszałem że jeżeli pacjent ma
szanse przeżyc więcej niż rok, na nową wątrobę szans nie ma. Niestety mój
Ojciec dwa tygodnie po takiej diagnozie zmarł na niewydolność wątroby.

Jeżeli jesteś w stanie zebrać dużą ilość pieniędzy, zainteresuj się
przeszczepem od dawcy rodzinnego za granicą - znalazłem trochę informacji na
sieci na ten temat - dla dawcy wlaściwie nie ma specjalnego problemu, biorca
ma poważne szanse normalnie żyć, spotkałem się ze stwierdzeniem że taki
przeszczep jest lepszy niż od zmarłego dawcy.

Zajrzyj na www.poltransplant.org.pl - może tam coś znajdziesz...

> Mnostwo pytan, mnostwo watpliwosci... nikla wiedza, strach... a czas
ucieka
> :-(...

Transplantancjami zajmuje się podobno prof. Krawczyk z Krakowa bodajże -
obecni tu na grupie lekarze powinni wiedzieć więcej ode mnie - ja już
niestety nie mam powodów żeby się tym interesować.

Krzysztof Zieliński
* P.W. MEiL *
* z...@w...home.pl *

odmieniona mukowiscydoza
IGA prawie równe 0
Sprzedam wózek inwalidzki - akumulatorowy
Pytanie o kolano.
siatki centylowe