Przetwory z jabłek

1. Data: 2000-09-26 11:18:56

Temat: Przetwory z jabłek
Od: "SEB" <s...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dostaliśmy od znajomego ok 50kg jabłek (2 odmiany). Nie wiem
co za odmiana, ale jedne są twarde i kwaskowate czerwone z
żółtymi rozjaśnieniami, drugie słodsze i białe w środku,
bardziej soczyste ciemnoczerwone. Zrobiliśmy już 15 litrów
musu, ale nie mamy juz pomysłów co by tu jeszcze zrobić.
Podpowiedzcie coś proszę.

Sebastian 'SEB' Milej
s...@k...net.pl

1. Data: 2000-09-26 13:48:38

Temat: Re: Przetwory z jabłek
Od: "Old Rena" <g...@n...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik SEB <s...@k...net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8qq074$hsc$...@s...man.poznan.pl...
> Dostaliśmy od znajomego ok 50kg jabłek (2 odmiany).
[ciach]
> Zrobiliśmy już 15 litrów
> musu, ale nie mamy juz pomysłów co by tu jeszcze zrobić.
> Podpowiedzcie coś proszę.
A może by tak ususzyć trochę? W piekarniku, np.
--
Old Rena
[Renata Gierbisz]

1. Data: 2000-09-26 13:57:18

Od: Magdalena Bassett <m...@w...net> szukaj wiadomości tego autora

SEB wrote:

> [...]
> bardziej soczyste ciemnoczerwone. Zrobiliśmy już 15 litrów
> musu, ale nie mamy juz pomysłów co by tu jeszcze zrobić.

--Pokroic w plasterki i suszyc
--Pokroic w osemki, skropic mocno cytryna, zeby nie czernialy, zamrozic
(na ciasta i kompoty)
--Kompot w wekach
--Powidla
--Zawinac kazde osobno w papier, i w chlodne miejsce na zime.
Przetrzymaja 3-4 miesiace.
--Rozdac sasiadom

Magdalena Bassett

1. Data: 2000-09-26 14:42:54

Od: "Jader" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik SEB <s...@k...net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8qq074$hsc$...@s...man.poznan.pl...
> Dostaliśmy od znajomego ok 50kg jabłek (2 odmiany).
> Podpowiedzcie coś proszę.

Fajnie wychodza rzezby z jablek. Wycina sie w skorce oczy, usta i co tam, a
one potem jak wysychaja i sie kurcza, marszcza i wychodza fajowe babule i
dziadule.

Jader

1. Data: 2000-09-26 14:54:15

Temat: Odp: Przetwory z jabłek
Od: "SEB" <s...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jader <j...@p...com.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:8qqcln$q96$...@f...man.torun.pl...
> [...]
usta i co tam, a
> one potem jak wysychaja i sie kurcza, marszcza i wychodza

Noooooo, to jest coś!!!!!

Dzięki

Sebastian 'SEB' Milej
s...@k...net.pl

1. Data: 2000-09-27 17:03:52

Od: "Deni \(Dariusz Bobak\)" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"SEB" <s...@k...net.pl> wrote in message

> Dostaliśmy od znajomego ok 50kg jabłek (2 odmiany). Nie wiem
[ciach]

wino, kochani, wino :)))

Deni mailto:d...@p...onet.pl
Złapałem se jeża, do kieszenim schował
Oj, com się sukinsyna potem nawyjmował

1. Data: 2000-12-05 12:50:47

Od: fghfgh <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Deni (Dariusz Bobak)" wrote:

> [...]

Wprawdzie tamte jablka na pewno juz zuzyte, ale zbliza sie pora
swiateczna a jest prosty sposób na urozmaicenie swiatecznego stolu.
Jablka takie nie do konca dojrzale zostawiamy na kilka dni z
przyklejonymi literkami ukladajacymi sie w jakis napis np Wesolych
Swiat. Byloby dobrze zostawic je na oknie ale sloneczka ostatnio nie za
wiele, wiec wystarczy gdzies gdzie w miare cieplo. Potem juz tylko
odlepic literki. To bardzo ladnie wyglada jak takie jabluszka doklada
sie potem na stol pomiedzy nakrycia.
pozdrawiam
agi

Co zrobić ze świeżym śledziem i flądrą?