Odp: Puder w kamieniu

Data: 2002-12-17 17:01:02
Temat: Odp: Puder w kamieniu
Od: "Anka" <a...@o...pl>

Użytkownik Skakanka <s...@w...wp.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:atmmit$2r5$...@n...tpi.pl...

> Użytkownik "Vaire" <v...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> A ja sie podpisuje obydwoma rekami!
> Ma mnnostwo kolorow, w tym dwa transparentne (wiem ze to dziwne, ale jest
> transparentny dla jasnej i dla ciemnej skory).

Właśnie trzy dni temu zakupiłam puderek z Lentherica. Oczywiście z
polecenia dziewczyn z grupy.Dostępnych odcieni nawet w sklepie nie oglądałam
bo podobno najlepsze sa Translucent 26 i misty beige 08. Byłabym ci naprawdę
wdzięczna jak byś mnie poinformowała jakie numerki noszą te dwa
transparentne(albo tylko do ciemnej karnacji bo taka właśnie mam).One sa w
kamieniu?
Swietny jest ten puderek, kolor też(mam 08), ale chetnie zakupię inne.
Niesłyszałam nigdy o tranparentnym specjalnie do ciemnej karnacji. Super,
czegoś takiego szukam.
Czekam na odpowiedź Kasiu.

Anka