R O G O W A C E N I E Naskórka

1. Data: 2001-03-23 11:00:29

Temat: R O G O W A C E N I E Naskórka
Od: <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Proszę o kontakt ze wszystkimi osobani które mają problem z nadmiernym
rogowaceniem naskórka. Moje dziecko ma na dłoniach i stopach jedną twardą
skorupę i ma problem z chodzeniem oraz z chwytaniem.

2. Data: 2001-03-23 12:28:39

Temat: Odp: R O G O W A C E N I E Naskórka
Od: "doctore" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Abyłeś u dermatologa nie jest to przypadkiem postać twardziny?

Doctore

Doctore
"Szkoda śliny żeby rozmawiać bezproduktywnie"-
prof dr.hab. med. Kazimierz Ostrowski

Użytkownik <k...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:5...@n...onet.pl...

3. Data: 2001-03-24 12:47:53

Temat: Re: R O G O W A C E N I E Naskórka
Od: "Blade Runner" <B...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Twardziny to chyba nie, ale na pewno marsz do dermatologa

4. Data: 2001-03-26 10:41:34

Od: Piotrek <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

k...@p...onet.pl napisał(a):

> Proszę o kontakt ze wszystkimi osobani które mają problem z nadmiernym
> rogowaceniem naskórka. Moje dziecko ma na dłoniach i stopach jedną twardą
> skorupę i ma problem z chodzeniem oraz z chwytaniem.

Witam!

Ja miewam takie problemy z palcami u rąk.
Sytuacje zdecydowanie poprawia stosowanie
masci "Lorinden A" (przynajmniej w moim
przypadku.

Piotrek
___________________________
Piotr Medela
PIW Fortech Kraków tel. 0-12 6340191, 604448818
p...@p...fm
p...@f...krakow.pl

5. Data: 2001-03-26 15:44:12

Od: "Blade Runner" <B...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak wiadomo leki dziela sie na steroidy i placebo, proponowalbym jednak tego

6. Data: 2001-03-27 23:40:08

Od: Kaja <f...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotrek napisał(a):

> Witam!
>
> Ja miewam takie problemy z palcami u rąk.
> Sytuacje zdecydowanie poprawia stosowanie
> masci "Lorinden A" (przynajmniej w moim
> przypadku.

Za często chyba nie można tej maści stosować..To jest podobno maść na grzybicę?

--
Pozdrawiam, Kaja
f...@f...pl

Wychowanie zdrowotne w szkole
Czy zabieg liposukcji jest niebezpieczny?
Dieta - pytanie
Sterydy
BADANIA prze CIAZA?