Raptofilia

1. Data: 2001-10-09 19:15:54

Temat: Raptofilia
Od: "eTaTa - eChild" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Całą grupę
i może zbyt wieczór

Temat mnie wyjątkowo interesuje więc pozwalam
sobie zadać pytanie.
Jaka jest teoretyczna na ten temat wiedza?

Określenie objawów i sprecyzowanie,
rozróżnienie, funkcje en i badania.

Czy wszyscy nadal bazują na rozróżnieniu
"inny gwałt"?

Jeśli tak, prosiłbym o info w sprawie informacji
o gwałcie. A dokładniej o symptomach odróżniających
od innych zachowań.seksualnych.
O tych tzw. "niuansach"

Za informacje, lub linki - bardzo
z góry dziękuję.

eTaTa

2. Data: 2001-10-09 19:24:19

Temat: PS Raptofilia
Od: "eTaTa - eChild" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

PS przepraszam za cross - posting
Ale z tych trzech punktów oczekuje łącznego ukonkretnienia

eTaTa

3. Data: 2001-10-09 20:17:04

Temat: Odp: Raptofilia 2 - uściślenie pojęcia - próba
Od: "eTaTa - eChild" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik eTaTa - eChild <e...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9pvi82$muu$...@n...onet.pl...

4. Data: 2001-10-09 20:23:07

Temat: Re: Raptofilia
Od: "defric" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "eTaTa - eChild"

> Witam Całą grupę
> i może zbyt wieczór

*siemano...

> Temat mnie wyjątkowo interesuje więc pozwalam
> sobie zadać pytanie.

*wyjątkowo? co mam o tym myśleć?
jak tam twoje zapędy ;-)

> Jaka jest teoretyczna na ten temat wiedza?

Raptofilia to odmiana sadyzmu. Raptofil osiąga rozkosz
kiedy gwałci partnera sexualnego.
I tu trzeba by było pogmerać w sadystach.
Myślę, że nie każdy czyn raptofilny byłby zaliczony do gwałtu.
Sadysta czasem wybiera sobie partnera, który podziela
jego zainteresowania (!),
odgrywa rolę ofiary i raptofil osiąga sukces. :-)
Kiedy czyn raptofilny dokonany jest na osobie, która
nie jest zaintersowana współżyciem ze sprawcą -
wówczas jest to gwałt. Niezależnie już od pobudek,
jakimi kierował się sprawca.

Spójrzmy - dla porównania - na ksenofilię. Ksenofil osiąga
podniecienie sexualne gdy stosunek
odbywa z zupełnie nieznanym sobie partnerem.
Wyszukuje takowych w dyskotekach, pubach.
Wszystko spoko, dopóki wyszukany partener
zgadza się na tego typu sex.
Gorzej, kiedy ksenofil jest straszliwie nagrzany,
wyszukany partner wycofuje się i dochodzi do gwałtu
- wbrew woli jednej ze stron (wyszukanego prtnera/ki).

teraz powtórzę, to co już kiedyś pisałam w jakimś poście,
a resztę przyślę ci na priva - może się przyda :-)

Wg badań ADLERA większość gwałtów jest planowana z góry.
Typy gwałcicieli:
1. Power- gwałcący dla siły, pragnie udowodnić, że jest mężczyzną poprzez
poddanie kobiety mękom. Ma takie cechy charakterystyczne:
a) odczuwa lęk przed homoseksualizmem
b) stara się wzbudzić w swojej ofierze podniecenie seksualne, chce by była
zadowolona
c) steruje tak ofiarą aby poprzez nią spełnić swoje erotyczne fantazje
d) może być impotentem i kieruje tak ofiarą aby mu pomogła
e) dyktuje ofierze co ma robić- każe jej mówić że jest wspaniały itp.
f) Podejmuje żywą konwersację
g) Zadaje pytania natury osobistej aby stworzyć intymną atmosferę
h) Ujawnia potrzebę bycia akceptowanym przez ofiarę
i) Może mieć wyższe wykształcenie
j) Jego rodzina może znajdować się w kryzysie
k) Ma poczucie winy.
Nie jest brutalny, on tylko albo przytrzymuje ofiarę ale nie zadaje jej
ciosów, ran albo straszy ją werbalnie. Pragnie aby ofiara doznała
podniecenia seksualnego bo wtedy nie będzie podglądać. Uważa się za zwykłego
człowieka a prawdziwi gwałciciele to wg niego są nienormalni.
2. Gwałciciel doznający gniewu- bije ofiarę, drze na niej ubranie, wulgarny,
jest przeważnie społecznie izolowany, żyje w świecie seksualnych fantazji, w
przeszłości nadużywał alkoholu, ma niski poziom tolerancji na frustrację.
3. Sadystyczny gwałciciel- zadaje fizyczny i psychiczny ból ofierze,
podporządkowuje sobie ofiarę i torturuje ją, wyładowuje swoją wrogość na
ofierze, w życiu zawodowym może odnosić sukcesy. Często porywa dzieci, może
niszczyć ciało ofiary, jest tu pragnienie dominacji a nie spełnienia
seksualnego.
COEN wyróżnił 4 typy gwałcicieli:
1. Przestępca, dla którego gwałt jest sposobem wyrażenia gniewu- celem jest
fizyczne wyładowanie gniewu. Ofiarą są najczęściej żona i dzieci.
2. Przestępca kompensacyjny- popełnia gwałt by zaspokoić potrzebę seksualną,
pomaga mu w tym agresja. Nie potrafi zaspokoić potrzeb seksualnych w sposób
normalny.
3. Przestępca, dla którego element seksualny miesza się z agresją- zostają
tu zaspokojone zarówno potrzeby seksualne jak i potrzeba agresji. Ból ofiary
wywołuje podniecenie seksualne.
4. Przestępca impulsywny- działa bez uprzedniego planu, gwałci gdy tylko
nadarza się okazja.

I tu wchodząc w potrzeby i pobudki kierujące gwałcicielami i raptofilami
można znaleźć różnicę.
Nieprawdaż?

Wielu przestępców twierdzi, że zostało źle potraktowanych przedtem i
wyładowuje agresje dokonując gwałtu. Tego typu przestępcy stanowią wg
GROTCHA 40% . Sex i agresja zmieszana to 55% , 5% to sex i 5 % to
przypadkowi.

--
"Drzwi czyli drzwi do zamka czyli dziurka od klucza (może być przesłaiania
klapką). A więc zamek bez drzwi to zamek bez dziurki, ale z klamką,

5. Data: 2001-10-09 20:26:55

Od: "defric" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

*oczywiście zapomniałam dodać:

pozdry
defric :o)

6. Data: 2001-10-09 20:45:55

Temat: Odp: Raptofilia
Od: "eTaTa - eChild" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> defric :o)

Nieocenione info :-))
naprawdę jesteś super.

Martwi mnie pojęcie jednostronnego podejścia do płci - bo mi tu coś nie gra
Ale kładę, to na karb społecznych zwyczajów :-))
Wiadomo - piszemy o brutalnych mężczyznach, a kobiety w podtekście.

Nie mogę wyjść z podziwu - bo klepie kompem
od paru godzin i nie trafiłem
na precyzję.

Częściowo Cześć
Bo reszta na priva :-)))

anizokarioza
Slad waglika wykryto w klawiaturze komputerowej zmarlego na Florydzie
jak sprowadzic lek z USA
dna moczanowa
nadreaktywnosc raz jeszcze.