Optymalni vs. Reszta Swiata - Pojedynek o Zawodowe Mistrzostwo Swiata w Diecie

11. Data: 2000-12-02 11:48:19

Temat: Odp: Optymalni vs. Reszta Swiata - Pojedynek o Zawodowe Mistrzostwo Swiata w Diecie
Od: "Der Maulwurf" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Spadajcie na swoją grupę dyskusyjną.
> My mamy swojego guru--Jacka DN !!!!
>
> Kaja

Sama spadaj na swoją grupę dyskusyjną.
Będzie to albo
pl.soc.zabraniamy.innym.wypowiadania.sie
albo
pl.sci.ignoranci

12. Data: 2000-12-02 11:57:03

Od: "Jacek D." <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Der Maulwurf wrote:
(ciach)

> A jak wytlumaczysz popularnosc diety Atkinsa?
a co to jest ?

Musi byc opozycja wobec betonu bo na co ma
> liczyc pacjent? Na Stowarzyszenie Obrony Praw Pacjenta?
co ma wspolnego DO z walka i obrona praw pacjentow ?

Po co ?
Oni chca jesc chudo.

> Widze ze nie masz zielonego pojecia o DO (swiadczy o tym fakt kojarzenia DO
> z wolowina; Kwasniewski pisze ze powinno sie znacznie zmniejszyc produkcje
> wolowiny)
A co ma Kwasniewski do produkcji wolowiny ?
Znaczy ze popiera produkcje wieprzowiny, ktorej na bliskim wschodzie
jakos nie chca jesc.

Pozdrowienia od Jacka DO Krecika

13. Data: 2000-12-03 16:24:28

Od: "Der Maulwurf" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> a co to jest ?

Twoja nieznajomosc tematu jest jak widac znaczna.

> Musi byc opozycja wobec betonu bo na co ma
> co ma wspolnego DO z walka i obrona praw pacjentow ?

Nie kapujesz? Nie chodzilo konkretnie o DO tylko o zmuszanie lekarzy do
myslenia aby nie mysleli ze wiedza juz wszystko.

> Po co ?
> Oni chca jesc chudo.

Cholera; ze tez wszystko wiesz lepiej. Powiem wprost: gówno wiesz o tym co i
jak chca jesc Amerykanie. Ja zreszta tez i dlatego odczepmy sie wreszcie od
mieszkanców tego kontynentu :-) Jezeli DO faktycznie dziala a to bedziemy
wiedziec dopiero po przeprowadzeniu badan i jesli uzna je WHO to chorzy
automatycznie przejda na DO. Amerykanie czy nie to nie ma znaczenia.

DO
> A co ma Kwasniewski do produkcji wolowiny ?

Gówno wiesz o DO i dlatego milcz. Sugerowales ze DO zaleca duze spozycie
wolowiny co jest kompletna bzdura.

> Znaczy ze popiera produkcje wieprzowiny, ktorej na bliskim wschodzie
> jakos nie chca jesc.

Mieso wieprzowe jest lepsze od wolowego - tu trafiles. Jednak nikt nie mówi
o miesie jako o glównym skladniku diety. Podstawa sa jajka. Znam nawet
"optymalna-wegetarianke" (prosze aby nikt sie nie obrazil - wiem ze
'prawdziwy' wegetarianizm wyklucza takze produkty ktore ona spozywala w
malych ilosciach) która z miesa zrezygnowala bo jej nie smakuje. Równie
dobrze mozna z niego zrezygnowac z przyczyn ideologicznych. Kwasniewski
zaleca mieso (salcesony, pasztety) osobom z chorobami stawów itp. ale nie
znaczy to ze MUSZA je jesc. Glównym problemem jest smalec bo trudno z niego
zrezygnowac ale i to jest mozliwe. Mozna jesc duzo masla. DO nie zabrania
zadnych produktów. Wyznacza jedynie proporcje miedzy nimi. Mozna byc na DO i
zjadac pól czekolady dziennie. O ile oczywiscie równolegle nie jesc chleba i
innych produktów macznych.

W poprzednim poscie napisalem ze zegnam i mówie to samo. Dopóki nie bedziesz
mial chocby bladego pojecia o zasadach DO nie mamy o czym rozmawiac.

Der Maulwurf

14. Data: 2000-12-03 20:48:23

Od: "Jacek D." <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Cholera; ze tez wszystko wiesz lepiej. Powiem wprost: gówno wiesz o tym co i
> jak chca jesc Amerykanie. Ja zreszta tez i dlatego odczepmy sie wreszcie od
> mieszkanców tego kontynentu :-)
akurat dobrze wiem co jedza ci zza oceanu.
jezdza do przesady chudo, jezeli nie sa Meksykanami

Jezeli DO faktycznie dziala a to bedziemy
> wiedziec dopiero po przeprowadzeniu badan i jesli uzna je WHO to chorzy
> automatycznie przejda na DO.
a po co chcesz tworzyc doktryne
niech kazdy je to co lubi, jezeli DO pomoze 10% to znaczy ze i 10% moze
zaszkodzic.
Zatem zadnych jedynie slusznych doktryn ani WHO ani DO.
Intelektualnej Diety Noblistow tez nie bede zatwierdzal w WHO,
bo w koncu nie kazdy musi byc super inteligentny
J.

Szukam leku
czy jest tu lekarz...
(none)