Wzdecia

1. Data: 2000-07-23 01:12:09

Temat: Wzdecia
Od: "Dafy" <d...@g...gralnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

tak jak w temacie mam straszny problem z gazami po prostu jest ich strasznie
duzo jak to sie leczy i jakimi lekami
czy mozna samemu czy trzeba sie udac do lekarza

2. Data: 2000-07-23 09:12:31

Temat: Re: Wzdecia
Od: "J.S." <s...@c...katowice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dafy napisał:

> tak jak w temacie mam straszny problem z gazami po prostu jest ich strasznie
> duzo jak to sie leczy i jakimi lekami
> czy mozna samemu czy trzeba sie udac do lekarza

sprobuj zmienic diete, nie popijaj posilkow itp. chcesz wiecej szczegolow? podam
Ci literature na ten temat.
jola

3. Data: 2000-07-23 11:21:49

Temat: Odp: Wzdecia
Od: "Dafy" <d...@g...gralnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

oki dzieki jesli chetnie poczytam
jak mozesz to napisz troszke na grupie

4. Data: 2000-07-28 06:55:01

Temat: Re: Re: Wzdecia
Od: "J.S." <s...@c...katowice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dafy napisał:

> oki dzieki jesli chetnie poczytam
> jak mozesz to napisz troszke na grupie

Podaje Ci tytuly ksizek , ktore drastycznie nie kaza zmieniac diety ale
w przystepny sposob tlumacza co sie dzieje w przewodzie pok, jesli zjesz
np.chleb z szynka itd
i tak: Michał Tombak " Uleczyc nieuleczalne" lub" Droga do zdrowia"-
super ksiazka
albo "Jedz zgodnie ze swoja grupa krwi" - tu wszystko fajnie, ale ciezko
sie przestawic na proponowany model zywienia..
Ksiazki Tombaka polecam, ja sama dopiero co je przeczytalam i zaczynamy
z mezem stopniowo wprowadzac niektore elementy ( maz ma powazne objawy
choroby wrzodowej jelita gr. ).
powodzenia i postepow w kuracji leczniczej zyczy jola

5. Data: 2000-07-28 15:03:59

Temat: Odp: Re: Wzdecia
Od: "Dariusz Walczak" <d...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tombak opisuje 100 sposobow na oczyszczenie organizmu
z tego co wczesniej zaleca spozywac :)

Użytkownik J.S. <s...@c...katowice.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@c...katowice.pl...

6. Data: 2000-07-29 06:57:14

Temat: Re: Re: Re: Wzdecia
Od: Gosia <g...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

"J.S." <s...@c...katowice.pl> napisał(a):

> [...]
>choroby wrzodowej jelita gr. ).
>powodzenia i postepow w kuracji leczniczej zyczy jola

Jola! Jola!!! Czy to ty??!!

Gosia B.

7. Data: 2000-07-31 05:06:42

Od: "J.S." <s...@c...katowice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Gosia napisał:

> Jola! Jola!!! Czy to ty??!!
>
> Gosia B.

Tak to ja!

A Ty to kto, do licha???!
j.s.

8. Data: 2000-08-03 05:51:06

Od: Gosia <g...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

"J.S." <s...@c...katowice.pl> napisał(a):

>Tak to ja!
>
>A Ty to kto, do licha???!
>j.s.

Ja to ja, ale widze, ze ty to nie ty.
Myslalam, ze to J.B....
Przepraszam

Gosia

PS. Ale milo bylo cie poznac...

9. Data: 2000-08-03 19:12:44

Temat: Re: Odp: Wzdecia
Od: Iwa <i...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

In article <hzAe5.34934$pD2.720718@news.tpnet.pl>,
"Dafy" <d...@g...gralnet.pl> wrote:
> oki dzieki jesli chetnie poczytam
> jak mozesz to napisz troszke na grupie

Poki co kup w aptece herbate z kopru wloskiego.
*******************************
Iwa
*******************************

Sent via Deja.com http://www.deja.com/
Before you buy.

10. Data: 2000-08-13 19:34:43

Od: "Leszek K." <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kup sobie w aptece nuc vonica CH 9 - lek homeopatyczny dość dobry sprzeda
wany bez recepty.
Użytkownik Dafy <d...@g...gralnet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:JDre5.34440$p...@n...tpnet.pl...

Dwunastnica - klopot