Rozszerzone źrenice u 16 latka - narkoza przy narodzinach???

1. Data: 2004-03-05 11:26:38

Temat: Rozszerzone źrenice u 16 latka - narkoza przy narodzinach???
Od: "tygrysek" <tygrysek123 (ZŁY NA SPAM)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam i pytam fachowców.

Czy możliwą jest przyczyna rozszerzonych źrenic u 16 latka : narkoza
(podobno zbyt duża) użyta podczas cc (przed 16 laty)?????

tygrysek

2. Data: 2004-03-05 12:08:02

Od: "Jaco" <j...@p...xo.pl> szukaj wiadomości tego autora

Specjalistą nie jestem ale wiem, że ludzie którzy spalili zioło mają
rozszerzone źrenice - może to też wartało by wziąść pod uwagę - od tego się
zaczyna a kończy na uzależnieniu innymi środkami. Pozdrawiam
Jaco

Usuń -nospam z mojego adresu
Użytkownik "tygrysek" <tygrysek123 (ZŁY NA SPAM)@gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:c29o81$g0k$1@nemesis.news.tpi.pl...

3. Data: 2004-03-05 12:28:17

Od: "tygrysek" <tygrysek123 (ZŁY NA SPAM)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

W szkole o to podejrzewali chlopca, ale rodzice uzyskali taką info od
lekarza (ponoć). Testy wypady negatywnie. Pytam, bo mam wrazenie ze to
bzdura własnie.

tygr

Użytkownik Jaco <j...@p...xo.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:c29qlr$rsr$...@n...news.tpi.pl...

4. Data: 2004-03-05 12:30:39

Od: Szczepan <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia (a było to 5.03.2004 o 13:08 ) Jaco napisał:

> ludzie którzy spalili zioło
[cut]
> od tego się zaczyna a kończy na uzależnieniu innymi środkami

Masz rację - specjalistą nie jesteś.

--
pozdrawiam Szczepan
[poprawny e-mail jest bez kropki i imienia]

5. Data: 2004-03-05 13:14:48

Od: "hata" <g...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tygrysek" <tygrysek123 (ZŁY NA SPAM)@gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Czy możliwą jest przyczyna rozszerzonych źrenic u 16 latka : narkoza
> (podobno zbyt duża) użyta podczas cc (przed 16 laty)?????

IMO niemożliwe, ale specjalistą nie jestem. Bardziej skłaniałabym się
do swierdzenia, że to wpływ narkotyków.
http://www.elblag.kmp.gov.pl/narkotyki.php

> W szkole o to podejrzewali chlopca, ale rodzice uzyskali taką info od
> lekarza (ponoć). Testy wypady negatywnie.

To chyba zależy po jakim czasie został zrobiony test.
http://www.drskublicki.republika.pl/narkotyki.html

h.

6. Data: 2004-03-07 00:36:27

Od: "Iwona" <i...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Czy możliwą jest przyczyna rozszerzonych źrenic u 16 latka : narkoza
> (podobno zbyt duża) użyta podczas cc (przed 16 laty)?????

Fachowcem nie jestem, ale powiem na swoim przykładzie.

Moja obecnie 19. córka nie była z cc, a ma od urodzenia tak powiększone
źrenice, że często jest w kregu zainteresowania pod kątem brania narkotyków
(!) - szczególnie wsród lekarzy, nauczycieli.
Jeden pozytyw to taki, że w trakcie badań u okulisty nie trzeba niczym oczu
zakraplać na powiększenie źrenic.
Gdy była małym dzieckiem, nie zwracano na nią pod tym kątem uwagi, tzn. nikt
nie podejrzewał, ze narkotyki czy tp.- no bo dziecko... a jak podrosła, no
to: "coś pewnie brała!"
Taka jej uroda i tyle. A jak się okazało, to ma to po rodzinie swego taty.

Natomiast moja druga latorośl jest po cc (i to po bardzo, bardzo
przedawkowanej narkozie - reanimacja), ale źrenice są w normie.

Czy ten 16.latek miał od urodzenia rozszerzone źrenice? Jeśli tak, to sądzę,
że też taka jego uroda, jeśli nie, to pozostaje tylko bliższe zaineresowanie
się chłopcem - rozmowa, może leczenie.

Iwona

mam trochę nieznanych mi leków
tik prawej powieki