Samochód Joanny

1. Data: 2001-10-03 16:57:20

Temat: Samochód Joanny
Od: "Andrzej Litewka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tyle tu było gadania jakim to autem przyjedzie Joanna (warszawska) do
Krakowa a w rezultacie się nie dowiedziałem jaka to była marka. Czy ktoś mi
powie?
Pewnie zostawiła je gdzieś w polu na obrzeżach Krakowa aby łobuzy krakowscy
nie porysowali karoserii i nie dmuchnęli Jej radia ;)

--
TNIJ CYTATY !!!

1. Data: 2001-10-03 17:51:10

Temat: Re: Samochód Joanny
Od: Joanna <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

in article 9...@a...krakow, Andrzej Litewka at
a...@p...onet.pl wrote on 3-10-01 18:57:

> [...]
> Pewnie zostawiła je gdzieś w polu na obrzeżach Krakowa aby łobuzy krakowscy
> nie porysowali karoserii i nie dmuchnęli Jej radia ;)

Andrzej, czy ty w policji pracujesz, czy w Urzedzie Skarbowym?
Samochod ma 4 kola i silnik i kierownice - to najwazniejsze. I ze nie
nawalil.
Nie szkoda ci naprawde czasu na takie p...?
Bez urazy:))) ale to zupelnie NTG.
Jo.

1. Data: 2001-10-03 18:41:20

Od: m...@p...onet.pl (masoneczka) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nawalil.
> Nie szkoda ci naprawde czasu na takie p...?

Asiu ja mam małe pytanko czy bez samochodu można dostać się na spotkanie
grupy w Warszawie? Pociąg albo samolot z Wrocławia ale frajda hhihi by plane

Ania

Mam prawko jazdy, ale nie mam autka

--

Zagraj z finalistkami
Miss Polonia [ http://miss.onet.pl/start.html ]

1. Data: 2001-10-03 18:44:25

Od: "Andrzej Litewka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Joanna"
> Andrzej, czy ty w policji pracujesz...

Pracuję w linii prostej od komendy wojewódzkiej policji w Krakowie jakieś
500 metrów więc pewnie mi się udzieliło :)))

> czy w Urzedzie Skarbowym?

Urząd skarbowy Kraków-Krowodrza stoi na przeciw mojego bloku w odległości
~100metrów jakby Cię to interesowało :)

> Samochod ma 4 kola i silnik i kierownice - to najwazniejsze.

Resztę już zabrali... ;)

> Nie szkoda ci naprawde czasu na takie p...?

Nie szkoda Ci naprawdę czasu odpisywać na takie p...?

> Bez urazy:))) ale to zupelnie NTG.

Zawsze jak mowa o Tobie lub Twojej własności będzie dla Ciebie NTG ? :)

Znowu się zaczyna...

--
TNIJ CYTATY !!!

1. Data: 2001-10-04 01:49:56

Temat: Odp: Samochód Joanny
Od: "eTaTa - eChild" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Andrzej Litewka

> Zawsze jak mowa o Tobie lub Twojej własności będzie dla Ciebie NTG ? :)

Co za dar szarpania :-))

Tak, tak, wiem...
Litewka hasłuje - czyżby brak rozwinięcia?
Nudzi Cię rozwijanie myśli?
Chcesz o tym porozmawiać? :-)))

Kraków - Krowodrza? - 100 i 500m?
gdzieś narożnik Kazimierza i ...
koło kościoła Szczepana?

eTaTa lokalizator :-))

1. Data: 2001-10-04 08:30:28

Od: "Andrzej Litewka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"eTaTa - eChild":
> gdzieś narożnik Kazimierza i ...
> koło kościoła Szczepana?

Osiedle Krowodrza Górka obok DH Gigant.
Pytania?

1. Data: 2001-10-04 08:42:22

Od: "eTaTa - eChild" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Andrzej Litewka

> Osiedle Krowodrza Górka obok DH Gigant.
> Pytania?

To czym Ty mierzyłeś te 500 m?
Tiptopkami?

Chyba komendę przenieśli
Nie mam bieżących danych ?

Z Mazowieckiej na
na St...St..Straszewskiego?

eTT

1. Data: 2001-10-04 08:58:13

Temat: Re: 500 metrów
Od: "Andrzej Litewka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"eTaTa"
> To czym Ty mierzyłeś te 500 m?
> Tiptopkami?

Ale 500 metrów to jest odległość mojego miejsca pracy (a nie zamieszkania)
od komendy wojewódzkiej na ul.Mogilskiej.

1. Data: 2001-10-04 22:23:46

Od: "Valérie" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joanna" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> nawalil.
> Nie szkoda ci naprawde czasu na takie p...?

stawiam na UB
wyslal mi dzis 25 razy tego samego posta
to pewnie kara za spotkanie w Krakowie

:)))))))))

--
poz.
Waleria

1. Data: 2001-10-05 06:36:52

Od: "Andrzej Litewka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Valérie"
> wyslal mi dzis 25 razy tego samego posta
> to pewnie kara za spotkanie w Krakowie

No ładnych rzeczy się tu dowiaduję.
Wysłałem Ci tylko raz (jeden raz!!!!) a może byłaś w stanie "nieważkości" i
nastąpiło 25-krotne powielenie postu w Twojej skrzynce.
Nigdy się jeszcze nie posunąłem do takich metod aby komuś robić śmietnik na
skrzynce miła Walerio - Gliwiczanko :)
Ale nie ulega też wątpliwości, że za niestawienie się na spotkaniu masz u

Proszę tnij cytaty.

dzisiejsza Wprostka i cytat Grekowskiej
jeszcze zdjecia
Maski