Schab pieczony

1. Data: 2002-12-20 21:51:19

Temat: Schab pieczony
Od: Magda <m...@w...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

hej!
Moze macie jakis ciekawy przepis na pieczony schab. Znalazlam pare
przepisow,ale nie jest to nic specjalnego.
z gory dzieki za pomoc.
Pozdrufka
Megi

1. Data: 2002-12-20 22:12:27

Temat: Re: Schab pieczony
Od: "I.P." <i...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

"Magda" <m...@w...edu.pl> schrieb im Newsbeitrag
> hej!
> Moze macie jakis ciekawy przepis na pieczony schab. Znalazlam pare
> przepisow,ale nie jest to nic specjalnego.
> [...]

Masz na mysli taki w kawalku?
Dobry jest z susznymi sliwkami( tak go nafaszerowac) a potem na sam koniec
dodac sliwki s. do sosu( nie beda rozgotowane)
pozdrowienia
Ilona

1. Data: 2002-12-20 22:17:02

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

http://jduszczynska.republika.pl/kuchnia/mieso.htm
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

1. Data: 2002-12-20 22:17:02

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2002-12-21 09:12:25

Temat: Odp: Schab pieczony
Od: "Zbychu" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Proponujenafaszerowac go suszonymi sliwakami i morelami, krotko podsamzyc na
rozgrzanym oleju, a potemprzerzucic do brytfanny i do piekarnika najlepiej w
folii aluminiowej ,dodac rozmaryni i innych przypraw wg woli + starta skorka
z pomaranczy........ Rewelacja, ja juz sie nie moge doczekac na switeczny
obiad, kiedy to cudo bede robil :):):)
Zbychu

1. Data: 2002-12-21 21:37:18

Od: "Marta Trzaska" <m...@m...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> hej!
> Moze macie jakis ciekawy przepis na pieczony schab. Znalazlam pare
> przepisow,ale nie jest to nic specjalnego.

Wlansie robimy takowy - 1,5 kg schabu, w kawalku, nadzianego sliwkami
suszonymi
schab troche posolony i popieprzony, a z wierzchu posmarowany sosem
czosnkowo-miodowym, na noc zawiniety w folie, polezy a jutro pieczenie ...
deliczioza ;))))

Marta

1. Data: 2002-12-23 00:13:47

Od: "Przemyslaw" <p...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> schab troche posolony i popieprzony, a z wierzchu posmarowany sosem
> czosnkowo-miodowym, na noc zawiniety w folie, polezy a jutro pieczenie ...

Polecam podlać czerwnonym wytrawnym winem w czasie piecznia

Przemysław

1. Data: 2002-12-23 17:44:15

Od: "pam" <p...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

a jak sie robi sos czosnkowo - miodowy??

1. Data: 2002-12-23 19:01:50

Od: "Marta Trzaska" <m...@m...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pam" <p...@s...pl> napisał w wiadomości
> a jak sie robi sos czosnkowo - miodowy??

Sie ubiera, zaklada buty, szalik, czpke , rekawiczki
uzbraja sie w cierpliwosc potrzebna do wystania w kolejce
idzie sie do duzego sklepu (tylko w takich widzialam)
i sie kupuje :))))) (chodzi o sos Woh Hup - sos czosnkowy z miodem)

Samemu pewnie tez mozna zrobic, do miodu dodac wcisniety czosnek, sosu
sojowego i oleju sojowego odrobine, soli .. i to chyba wszytsko... wymieszac
i posmarowac :)

Marta

cos na swieta
piernik z migdalami