Segregator do przechowywania mulin czy pudełko?

1. Data: 2004-01-03 12:22:17

Temat: Segregator do przechowywania mulin czy pudełko?
Od: "Freyja" <f...@W...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam w Nowym Roku!

Postanowiłam zrobić porządek w mojej kolekcji mulinek i zafundować sobie
segregator lub pudełko do ich przechowywania. Zastanawiam sie tylko, co
wybrać. Bardziej podoba mi sie segregator ze względu na możliwość dopinania
kolejnych koszulek z mulinkami. Co radzicie kupic?

Pozdrawiam

Freyja

1. Data: 2004-01-03 12:29:04

Od: "IlonaW" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam !
Ja mam w swojej kolekcji i pudelko z mulina nawijana na tekturki oraz segregator
z koszulkami i patyczkami DMC. Z praktyki musze przyznac, ze zdecydowanie lepsze
sa koszulki z patyczkami w segregatorze !!!

Pozdrawiam, Ilona, Gdynia

1. Data: 2004-01-03 12:51:45

Od: "Aneczka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Freyja" <f...@W...op.pl> napisał w wiadomości
> [...]
dopinania
> kolejnych koszulek z mulinkami. Co radzicie kupic?

A ja przechowuję mulinki w pudełkach po... Ferrero Rocher ;) Jest długości
dokładnie motka, a dzięki przezroczystości wszystko można łatwo i szybko
znaleźć :):)
Znajomi wiedzą, że jak mają pudełeczko po tych czekoladkach, to ma ono
powędrować do mnie...
Na wierzchu mam opis dot. firmy i numerów, jakie sie w danym pudełku
znajdują...
Ale przyznaję, że segregatora nie próbowałam ;) :):)

Pozdrowionka
Aneczka (KRaków)
GG 155657

1. Data: 2004-01-03 12:55:15

Od: "Mira Z." <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Co radzicie kupic?

> Pozdrawiam
>
> Freyja

Mam segregator i jestem bardzo zadowolona.
Mira Z. (Wrocław)

1. Data: 2004-01-03 15:14:22

Od: "Iweczka" <i...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Co radzicie kupic?
>
> Pozdrawiam
>
> Freyja

A ja nabyłam właśnie pudełaczka DMC, do których wchodzi po 50 mulinek na
patyczkach i...
nic więcej mi nie potrzeba, aby utrzymać mulinkowy porządek.
Polecam!

Iweczka (Wrocław)

1. Data: 2004-01-03 16:24:45

Od: "Mermaind" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Postanowiłam zrobić porządek w mojej kolekcji mulinek i zafundować sobie
> segregator lub pudełko do ich przechowywania.

Ja zdecydowałam się na system kartonikowy.

Kartoniki wycinam sama z papieru o grubości 1 mm (sklep modelarski, ale
pewnie i w innych są).

Mam dużą walizkę z przegródkami, do której wejdzie swobodnie cała kolekcja
DMC, a nawet i więcej :) Mąż zrobił mi ją ze sklejki. Służy do
przechowywania mulinek, których aktualnie nie potrzebuję.

W czasie krzyżykowania mało-kolorystycznych obrazków (takich do 30-40
kolorków) korzystam z małego koszyczka, do którego wrzucam kartoniki.
Ponieważ nawijam na nie także rozdzielone nitki, nic mi się plącze i łatwo
odnajduję potrzebny mi kolorek.

Jestem też w trakcie wykonywania obrazka wg Marty Bell - 143 kolorów.
Przechowuję je ułożone według numerków w skrzyneczce (ze sklejki) dołączonej
gratis do herbat Tetley. Bez tego szukanie potrzebnego mi akurat koloru
byłoby bardzo męczące.

Pozdrawiam
Jola

1. Data: 2004-01-03 17:16:34

Od: "agra" <a...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Czy do tych patyczkow DMC sa jakies specjalne koszulki?Wiem,ze kiedys
mowilyscieo jakis patyczkach i saszetce kupowanej zagranica,ale nie moge
sobie przypomniec gdzie konkretnie...Pomozecie???

--
agra(Legnica)
a...@p...fm

1. Data: 2004-01-03 17:28:21

Od: "IlonaW" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy do tych patyczkow DMC sa jakies specjalne koszulki?Wiem,ze kiedys
> mowilyscieo jakis patyczkach i saszetce kupowanej zagranica,ale nie moge
> sobie przypomniec gdzie konkretnie...Pomozecie???

Tak, sa specjalne koszulki DMC.
Jedna koszulka miesci 15 szpatulek.
Koszt koszulki to 5-6 zl (zalezy od sklepu)
Koszt 10 szpatulek 6 zl.

Pozdrawiam, Ilona, Gdynia

1. Data: 2004-01-03 19:54:12

Od: Julka <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja też przechowuję na patyczkach. Aktualnie używane trzymam w koszulkach
wpiętych do torby DMC, resztę w pudełkach, do których "wklikuje się"
patyczki. Pudełka są fajniejsze przy większej ilości mulin, bo lepiej
widać numerki i można też dokupić takie maleńkie naklejki ze wszystkimi
numerkami i przykleić je w odpowiednim miejscu przy każdym rowku tak, że
wszystko dokładnie widać. Koszulki sprawdzają się przy mniejszej ilości
mulin :)
Dla niezorientowanych: obejrzeć całą serię można tu:
http://www.sewandso.co.uk/ran701-0.html
Dla zorientowanych: Dziewczyny!!! Pojawiły się nowe cudeńka do małej
liczby mulinek!!!!!!

Pozdrawiam
Julita :)
--
http://www.floralia.republika.pl/strych.html

1. Data: 2004-01-03 20:27:34

Od: "justycja" <j...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik IlonaW napisał:

> Tak, sa specjalne koszulki DMC.
> Jedna koszulka miesci 15 szpatulek.

... I o ile dobrze zrozumiałam na sewandso w jednym segregatorze mieści się
maksymalnie 5 koszulek, czy się mylę?

Pozdrawiam Justyna K. (Białystok)

[xxx] - przelicznik z DMC i ANCHOR na Ariadnę
wzorek na meilaody
[xxx] kanwa
poratujcie dobre kobietki
[OT] koronkowe stringi powracają