Skalnik - służbowe polecenie od żony.

51. Data: 2000-04-02 05:49:54

Temat: Odp: Skalniak ...
Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jagoda" <b...@k...net.pl> napisał w wiadomości
news:wAvF4.25026$a01.531694@news.tpnet.pl...
> Oglądaliście jak J.Chamilton (Swiat ogrodów) robił kamienie do skalniaka
> betonu???? Nawet je podbarwiał. Wszystko zależy od fantazji autora

Chyba, pan Chamilton, kształtował swój gust na polskich kamieniach
malowanych wapnem :-)

--
:-) http://ogrod.to.jest.to

52. Data: 2000-04-02 08:56:31

Temat: Odp: Skalnik - służbowe polecenie od żony.
Od: "Paweł Słomczyński" <p...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ogrod Pana Grulicha jest jednym z najpiekniejszych ogrodow jakie widzialem w
zyciu, ogrod Pani Witkowskiej jest wspanialym ogrodem kolekcjonerskim, trzy
lata temu mozna go bylo zwiedzac bez zapowiedzenia jak jest obecni ,sprawdze
i napisze. W Swidnicy miesci sie Stowarzeszenie milosnikow ogrodow skalnych
(moze pomylilem nazwe za co przepraszam) jego wieloletnim Prezesem jest Pan
Zdzislaw Chlebicki. Dzieki niemu poznalem wiele ogrodow skalnych w czechach.
Pawel Slomczynski

53. Data: 2000-04-02 09:31:12

Od: "Paweł Słomczyński" <p...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przed chwila rozmawialem z Pania Ewa Witkowsko . Wyrazila zgode na
odwiedzenie swojego ogrodu przez wszystke zainteresowane osoby. Prosi o
wczesniejsze telefoniczne uzgodnienie terminu, z tego co pamietam kilka lat
temu za zwiedzenie ogrodu placilo sie jakas symboliczna kwote.
Ogrod skalny Pani Ewy Witkowskiej jest usytuowany w Wodzicavh Wielkich 77 k.
Boleslawca
tel. 0-75 784-11-23
Pawl Slomczynski

54. Data: 2000-04-02 17:58:00

Temat: Re: Skalnik - do Jagody (prosze nie czytac)
Od: p...@n...com.pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Witam!!
Oczywiscie ze tak :))
Pozdrawiam,Boguslaw.
55. Data: 2000-04-02 23:01:37

Temat: Re: Skalniak ...
Od: "Piotr Siciarski" <s...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

>Sadzisz Piotrze ze ktos taki na grupie by sie znalazl??

Np. ja:-))
U kogoś nieznajomego bym się czepiał:-))))

Są także osoby mające b.konserwatywne poglądy nt. "pstrokatości ryb"
(moich).
:-))))))

Pozdrowienia
p...@r...pl

56. Data: 2000-04-02 23:07:51

Temat: Re: Skalnik - ogrod Pana Grulicha.
Od: p...@n...com.pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Witam!!
Gwoli wyjasnienia.Klub Hobbistow Skalnych Ogrodow.Przewodniczacym jest Pan
Zdzislaw Chlebicki.
Nieduzy teren bardzo ladnie zaprojektowany przez samego wlasciciela.Spora
kolekcja roslin skalnych.(duza wiedza)
Pozdrawiam,Boguslaw Radzimierski.
> Ogrod Pana Grulicha jest jednym z najpiekniejszych ogrodow jakie widzialem
> zyciu.
wrote:
(Jedyny mankament to ze nie mozna nabyc tam roslin,ale wlasciciel chetnie
oprowadza po ogrodzie ,brak etykiet ,wszystkie rosliny zna na pamiec,placi
sie symbolicznie taki jest zwyczaj)
> [...]
Pan
> Zdzislaw Chlebicki. Dzieki niemu poznalem wiele ogrodow skalnych w
wrote:
(Ja rowniez dzieki Panu Chlebickiemu poznalem ciekawe ogrody w Czechach)
> Pawel Slomczynski
Boguslaw Radzimierski>

57. Data: 2000-04-02 23:40:54

Temat: Re: Skalnik - ogrod Pani Ewy.
Od: p...@n...com.pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Witam!!
Ja osobiscie znam ogrod Pani Ewy .
Warto zobaczyc ,wiele ciekawych roslin skalnych ,calkiem niezle rosna
lewizje ktore sa roslinami bardzo,bardzo kaprysnymi.
Duza kolekcja bylin i skalnic.
Smialo moze konkurowac z ogrodami czeskimi.
Uwaga!!
Duza wiedza ,lubi rozmawiac z profesjonalistami,trudno Ja zaskoczyc.
Pozdrawiam,Boguslaw

58. Data: 2000-04-03 07:24:22

Od: Krzysztof Koterba <k...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bogusław Radzimierski wrote:
> Ja osobiscie znam ogrod Pani Ewy . [...]
> Duza wiedza ,lubi rozmawiac z profesjonalistami,trudno Ja zaskoczyc.

No to my milosnicy nie mamy tam czego szukac :-(

--
Pozdrawiam serdecznie :-)
Krzysztof Koterba e-mail: k...@r...pl

59. Data: 2000-04-03 15:45:04

Temat: Odp: Skalnik - ogrod Pana Grulicha.
Od: "Paweł Słomczyński" <p...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kazdy wlasciciel ogrodu jezeli decyduje sie zapraszac osoby zwiedzajace to
rownie chetnie widzi tam milosnikow ogrodow jak osoby zawodowo z nimi
zwiazane. Nie ma sie czego bac.
Chetnie przeczytam informacje o ogrodach skalnych znanych Panu
Radzimierskiemu. A moze cos blizszego o jego ogrodzie.
Pawel Slomczynski

60. Data: 2000-04-04 05:55:41

Temat: Odp: Skalnik - ogrod Pani Ewy.
Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysztof Koterba" <k...@r...pl> napisał w wiadomości > > Ja
osobiscie znam ogrod Pani Ewy . [...]
> No to my milosnicy nie mamy tam czego szukac :-(

A co? Chcesz ją zaskakiwać?
Możesz rozmawiać z nią mimo, że tego nie lubi :-)
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

mój ogród
Moja strona