Słownik Łacińsko-polski lub angielski

1. Data: 2003-12-15 12:09:16

Temat: Słownik Łacińsko-polski lub angielski
Od: "brahmasmi" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Poszukuję jakiegoś słownika
Łacińsko - Polskiego lub
Łacińsko - Angielskiego

który zawierał by zwroty farmakologiczne, medyczne, zielarsko-botaniczne.
Może być książka, ale wołałbym coś bardziej multimedialnego.
Wersja on-line też była by ok.

Czy możeci mi coś polecić?

Pozdrawiam
Brahmasmi

2. Data: 2003-12-15 13:23:12

Temat: Re: Słownik Łacińsko-polski lub angielski
Od: "_Mark_" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "brahmasmi" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
.
> [...]
>
> który zawierał by zwroty farmakologiczne, medyczne, zielarsko-botaniczne.
> Może być książka, ale wołałbym coś bardziej multimedialnego.

"aurea praxis, sterilis theoria" wpisuj szukany zwrot w okienko
www.google.pl np.: http://tinyurl.com/zanu :))

pzdr

3. Data: 2003-12-15 14:12:27

Temat: Odp: Słownik Łacińsko-polski lub angielski
Od: "brahmasmi" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik _Mark_ <s...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:brkcf2$4hr$...@i...gazeta.pl...

> [...]
.

zielarsko-botaniczne.

> "aurea praxis, sterilis theoria" wpisuj szukany zwrot w okienko

Dracaena Cambodiana - to jest po łacinie a jaka to roślina po polsku.
Te słowniki znam ale żaden z nich nie umiał mi tego przetłumaczyć.

pozdr
brahmasmi

4. Data: 2003-12-15 14:48:37

Od: "_Mark_" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> zielarsko-botaniczne.

> Dracaena Cambodiana - to jest po łacinie a jaka to roślina po polsku.
> Te słowniki znam ale żaden z nich nie umiał mi tego przetłumaczyć.

http://tinyurl.com/zazg
nie wszystkie nazwy własne są przetłumaczalne, a jak czegoś nie ma w google
to znaczy, że tego nie ma na świecie ;), albo jeszcze jest nie odkryte! :)

pzdr

pytanie
Up John????
Szukam pracy w Gdyni od 1lutego
Praca
Jakie doświadczenia macie w przyjmowaniu Amitryptyliny?