Spotkanie - może pora ustalić szczegóły?

11. Data: 2003-05-14 11:03:29

Temat: Re: Spotkanie - może pora ustalić szcze góły?
Od: "1stgreen" <1...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> W sobote goscil grupe calym dniem a
> w niedziele oczy przetarl rekami obiema
> ni kwiatka, ni badylka,
> ni pszczolki, ni motylka
> I horyzont plaski... No coz... wzgorz tez nie ma.

Za to w poniedziałek na pociechę
prezentów multum mu się ostanie
podwinie rękawy szybko przecie
a to będzie 1-sze jego zgranie

Pewno po tym wszystkim
miejsca dużo jeszcze zostanie
myśląc o tym wszystkim
wnet zorganizuje następne spotkanie

Na apel wszyscy się stawią
i Janusz z sadzonkami nowymi
do sadzenia rzucimy się całą zgrają
i wnet wszystko posadzimy

Powstanie co prawda
czar wspomnień piękny
choć PKWŁ nie będzie co prawda
lecz nowa winnica i krajobraz przepiękny.

PP.

12. Data: 2003-05-14 12:13:54

Temat: Odp: Spotkanie - może pora ustalić szczegóły?
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy KaOwiec ustalił przywóz stosownego instrumentarium???
Kto przyjezdża z gitarą, kto z harmoszką, kto z bębnami, kto z fujarką???
:-))
Bo bez takich odstraszaczy komary, kleszcze i meszki nad tymi stawami nas
zeżrą!! :-))
Pozdrawiam :-)
Janusz

13. Data: 2003-05-14 13:06:55

Od: r...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

(...)
> No coz... wzgorz tez nie ma.
> Pozdrowienia - Ewa Sz.

Cała Łódź by się zapłakała jakbyś im te Wzgórza odebrała :-)
:-) Boguslaw

14. Data: 2003-05-14 13:16:10

Od: k...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

>  (...)
>
>  Cała Łódź by się zapłakała jakbyś im te Wzgórza odebrała :-)
> :-) Boguslaw
>
> --
Hejka.Bogusławie,gdzież jest ten zalew?Jak trafić.

Pozdrawiam Anastazy

15. Data: 2003-05-14 13:21:16

Od: r...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

(...)
> Bo bez takich odstraszaczy komary, kleszcze i meszki nad tymi stawami nas
> zeżrą!! :-))
> Pozdrawiam :-)
> Janusz

Narazie nad stawami nie ma meszek, komarów i kleszczy :-)
:-) Bogusław

16. Data: 2003-05-14 13:42:24

Od: r...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

(...)
> Hejka.Bogusławie,gdzież jest ten zalew?Jak trafić.
>
> Pozdrawiam Anastazy

Zalew jest w Strykowie na trasie Łódż-Warszawa jadąc przez Łowicz .
Tuz przy zalewie jest drogowskaz na Swędów z ilością km. 6.
Dojechać należy do stacji Swędów to centymetr od mojej działki :-)
:-) Boguslaw

17. Data: 2003-05-14 17:14:26

Od: "Too Old" <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Kochany misio"
Krzysztof Wilk<w...@m...agh.edu.pl>
napisał(a) w
swojej wiadomości
<news:3EC0A074.9C415D57@metal.agh.edu.pl> ,a ja na to :
> Witam,
> dni mijają a tu jeszcze nie ustalone czy spotykamy się
> w Strykowie czy od razu jedziemy do Bogusława.
> Moim skromnym zdaniem do parkingu koło zalewu w Strykowie
> znacznie łatwiej trafić niż do posiadłości Bogusława.
> Może tam ustalić spotkanie, jak poprzednim razem?
> No i pozostało jeszcze wyznaczenie godziny Zero.

Kurde,tylko ta pogoda jaks taka niezbyt na grilla ;-(

--
kochany rekinek- J.Krzysztof Chiliński j...@p...pl
serwis muszlowcowy http://www.muszlowce.akw.pl/

18. Data: 2003-05-14 17:31:52

Temat: Re: Odp: Spotkanie - może pora ustalić szczegóły?
Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"Janusz Czapski" <j...@t...pl> writes:

> Czy KaOwiec ustalił przywóz stosownego instrumentarium???

Aaa, jeśli potrafisz na harmonii -- proszę bardzo, zabierz. Bo ja to
Ci mogę na nerwach jedynie pograć :->

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
kiedy w gettcie już zamieszkasz
z drogą się z przystanku streszczasz

19. Data: 2003-05-14 21:26:09

Temat: Re: RE: Spotkanie - może pora ustalić szcze góły?
Od: "Jerzy Nowak" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

r...@o...pl (=?ISO-8859-1?Q?Bogus=B3aw_Radzimierski?=)
napisał(a):

> [...]
> Tuz przy zalewie jest drogowskaz na Swędów z ilością km. 6.
> Dojechać należy do stacji Swędów to centymetr od mojej działki :-)

1 cm ale na mapie w skali 1:50 000.
;-)
pozdrawiam, Jerzy

20. Data: 2003-05-15 07:22:07

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

r...@o...pl (Bogusław Radzimierski) writes:

> Cała Łódź by się zapłakała jakbyś im te Wzgórza odebrała :-)

Pewien Bogusław z łódzkich Wzgórz,
W Ogrodzie swoim nie ma róż...
Po przejściu grupy
Kamienia kupy...