Oglądajcie ""Spróbujmy razem", TvP2, sob. 7.30, rano

21. Data: 2001-03-14 14:42:34

Temat: Re: "Spróbujmy razem", TvP2, sob. 7.30, r ano - na piszemy?
Od: a...@i...org.pl (algraf) szukaj wiadomości tego autora

Jest super !!!
Co Ty na to Jacek K. ? masz jakies poprawki ?

pozdrawiam
Arek

22. Data: 2001-03-14 14:45:24

Od: a...@i...org.pl (algraf) szukaj wiadomości tego autora

ludzie !!! dopiszcie sie ponizej.
najlepiej tez abyscie podali miasto w nawiasie

np. Arkadiusz Aluk (Lodz) a...@i...org.pl

podpisałem się - jaki mi numerek nadacie - obojętne !!!

X. jacek Kruszniewski (j...@p...pl)

--
Z pozdrowieniami

Jacek K.

+-----------------------------+
|http://www.proinfo.pl/jacek.k|
+-----------------------------+

23. Data: 2001-03-14 17:35:06

Od: "Aleksander" <o...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

algraf napisał(a) w wiadomości:

>Do:
>Prezes TVP
>
>My, środowisko osób niepełnosprawnych skupione przy grupie dyskusyjnej

>programów, czy też zupełnie nie zauważając dokonań Polskich
>niepełnosprawnych sportowców na paraolimpiadzie w Sydney.

polskich powinno być napisane z małej litery gdyż jest to przymiotnik.

>Prosimy o pozytywne załatwienie sprawy, i niech przesunięcie czasu emisji
>programu "Spróbujmy Razem" stanie się pierwszym krokiem TVP do dalszego
>zrozumienia naszych potrzeb.
>

>Podpisano:

Popieram ten apel. Jeżeli wystarczy tak żeby wstawić tam moje imię i
nazwisko to wyrażam na to zgodę, fizycznie podpisać się nie mogę (ze względu
na miejsce zamieszkania). Napisz tylko czy przesłać Ci na prywatne konto te
dane.
Pozdrawiam
Olek

24. Data: 2001-03-14 22:21:39

Od: "Sylwia" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik algraf <a...@i...org.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:001101c0ac95$5d825120$4e3f4cd5@arkadiua...
> ludzie !!! dopiszcie sie ponizej.
> najlepiej tez abyscie podali miasto w nawiasie
>
> np. Arkadiusz Aluk (Lodz) a...@i...org.pl
Dopisuje.
Sylwia Kąkolewska (Katowice) e...@p...onet.pl

25. Data: 2001-03-14 23:01:48

Od: "Tomasz Gumny" <a...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dopisuje.
> Sylwia Kąkolewska (Katowice) e...@p...onet.pl

Wstrzymajcie sie jeszcze! Najlepiej byloby zrobic strone www
z listem, na ktorej mozna by sie dopisac. Strone to bym zrobil,
ale formularza, to jeszcze nie potrafie. Moze ktos... :-)
TG

26. Data: 2001-03-15 07:39:38

Temat: "Spróbujmy razem", LISTA
Od: a...@i...org.pl (algraf) szukaj wiadomości tego autora

podpisano:
----------------
RS/Szymon (chyba Robert Szymczak? :-) r...@p...onet.pl
Anna Jankowska t...@i...org.pl
Arkadiusz Aluk (Łódź) a...@i...org.pl
Sylwia ?? e...@p...onet.pl
Tomasz Gumny a...@a...net.pl
Jacek Kruszniewski j...@p...pl

Kto jeszcze ?

27. Data: 2001-03-15 07:39:39

Od: a...@i...org.pl (algraf) szukaj wiadomości tego autora

Ja uwazam tak, email z podpisami niech krazy po grupie i niech kazdy kto ma
jakis kontakt z nami (np.znajomi) i zgadza sie z petycja niech sie
dopisuje, a na koniec wpisze sie wszystkie podpisy do e-maila jaki pojdzie
do TVP. To trzeba zrobic szybko i ustalmy ze bedzie to termin do niedzieli.
Wiec szkoda czasu na umieszczanie go na stronie WWW.

pozdrawiam
Arek

28. Data: 2001-03-15 12:03:21

Od: "Tomasz Gumny" <a...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zrobilem strone www z listem do prezesa TVP,
tak jak potrafilem. Kto chetny, niech sie dopisze.
Adres strony:
http://www.gumny.com.pl/tvp.html
TG

29. Data: 2001-03-15 14:14:54

Temat: Odp: "Spróbujmy razem", LISTA
Od: "RS/Szymon" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik algraf <a...@i...org.pl>

> podpisano:
> ----------------
> RS/Szymon (chyba Robert Szymczak? :-) r...@p...onet.pl

nieeeeeee :-)))

Ryszard Szymański
Rybnik

--

Pozdr. - RS/Szymon
r...@p...onet.pl

30. Data: 2001-03-15 15:13:12

Od: "JC" <J...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

"algraf" <a...@i...org.pl> schrieb im Newsbeitrag

Witam serdecznie.

Dopisz i mnie Arku jeśli nie ma znaczenia fakt, iż
program ten jest przeze mnie wogóle nie osiągalny;-).
Gdyby jednak był, też taki czas jego nadawania
uniemożliwiłby mi jego oglądanie.

Józef Cwielong (Contwig - Niemcy)

pozdr. - Józek

> ludzie !!! dopiszcie sie ponizej.
> najlepiej tez abyscie podali miasto w nawiasie
>
> np. Arkadiusz Aluk (Lodz) a...@i...org.pl

Dzisiaj w Sejmie o ON
Dobra dusza znajaca sie na kompach z W-wy - potrzebna
Widzialem :)))
Dyskryminacja inwalidów w ambasadzie USA
nowy serwis