Stary pien do usuniecia

31. Data: 2003-08-25 17:48:36

Temat: Re: Stary pien do usuniecia
Od: "Student" <s...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "boletus" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
news:bicok4$n2a$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Skutecznie zakonserwuje pieniek na 1000 lat.
>
> Pozdrawia Studenta boletus

Podobno ta sól ma przyśpieszyć spróchnienie pnia. Fakt, egipcjanie użyliwali
soli do konserwacji zwłok. Prawdą jest jednakże i to, że słona woda
najbardziej niszczy drewniane pokłady żaglowców.

Student

32. Data: 2003-08-25 19:04:38

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> soli do konserwacji zwłok. Prawdą jest jednakże i to, że słona woda
> najbardziej niszczy drewniane pokłady żaglowców.

Osadnikowi poradziłem szpadel i siekierę.
Tobie radzę tak samo.

Pozdrawia pracowicie boletus

33. Data: 2003-08-25 19:47:07

Od: "Jarosław Błaszkowski" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Warszawie zakonserwowano tak uschłe drzewo na terenia Pawiaka. Więc chyba
jednak konserwuje.
Spotkałem się z inna metodą (pod warunkiem że to jeden pniak a nie poręba w
lesie): z pozostałości po drzewie robimy wielkie ognisko. Po dwóch dniach
żaru pniak znika.

--

Pozdrowienia,
----------------------------------
Użytkownik "Student" <s...@a...net> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Osadnik" <o...@w...pl> napisał w wiadomości

a.com> napisal w

34. Data: 2003-08-25 20:44:58

Od: "Dziadek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jactro napisał(a):

> Uzytkownik "Zygmunt M. Zarzecki"
> <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.n
a.com> napisal w
> wiadomosci news:bh8b2u$od7$1@atlantis.news.tpi.pl...
>
> Do wyciagania starych pniaków najlepszy jest dyzy koparko-spychacz.
> Tego typu urzadzenia maja odpowiednie szczeki którymi bez trudu lapia
> i wyrywaja korzenie.U mnie tego typu kopara wyrwala (z korzeniami )5
> starych jabloni w 20 minut. Wynajecie takiego sprzetu w okolicach
> Krakowa 60-80 zl/godz. Jactro

A ja tam nadal proponuję zdolnego dentystę

--

Pozdrawiam ciepło, Dziadek

35. Data: 2003-08-31 12:24:28

Temat: Odp: Stary pien do usuniecia
Od: "Elfir" <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Osadnik <o...@w...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:biba5p$ei8$...@a...news.tpi.pl...

> Uzytkownik "Zygmunt M. Zarzecki"
> <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.n
a.com> napisal w
> wiadomosci news:bh8b2u$od7$1@atlantis.news.tpi.pl...

Mozna zaszczepic martwy pien jadalnymi grzybami rosnacymi na martwym drewnie
(opienka, boczniak). "Zjedza" go w rok.

Elfir

36. Data: 2003-08-31 14:22:30

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Elfir" <e...@p...fm> wrote in message news:bissbf$50c$29@atlantis.news.tpi.pl...

> Mozna zaszczepic martwy pien jadalnymi grzybami rosnacymi na martwym drewnie
> (opienka, boczniak). "Zjedza" go w rok.

A nie rozniosa sie na sasiednie, zywe, drzewa?

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

37. Data: 2003-08-31 16:32:02

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:Gwn4b.22797$l...@t...neo.rr.com..
.
> "Elfir" <e...@p...fm> wrote in message

> A nie rozniosa sie na sasiednie, zywe, drzewa?

Opieńkę zapuścić sobie w ogrodzie. Hmmm... bardzo interesująca propozycja
:-)
--
Pozdrawiam, Kaśka

38. Data: 2003-08-31 20:40:03

Od: "Elfir" <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
.
> "Elfir" <e...@p...fm> wrote in message
>
> A nie rozniosa sie na sasiednie, zywe, drzewa?

Nie jesli chodzi o boczniaki, te zywia sie wylacznie marwtym drewnem.
Uprawia sie je na belach z wilgotnych trocin.

Elfir

39. Data: 2003-08-31 21:51:30

Od: "Elfir" <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Podlej te pniaczki roztworem soli kuchennej np.1-2kg/10l wody.

Albo wiosna podlej Roundapem - nic zielonego nie przezyje.
W ogole Roundap to bardzo przydatny srodek w ogrodnictwie. Zwlaszcza na
sumaka octowca (Rhus typhina).

Elfir

40. Data: 2003-09-01 03:42:03

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Elfir" <e...@p...fm> wrote in message news:biuavm$o7a$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Albo wiosna podlej Roundapem - nic zielonego nie przezyje.
> W ogole Roundap to bardzo przydatny srodek w ogrodnictwie. Zwlaszcza na
> sumaka octowca (Rhus typhina).

Co masz przeciw sumakom? Wspaniale rosliny!

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu
http://www.math.iupui.edu/~mmisiure

PRZEDZIORY - boja sie ciemnosci?
gleba o roslinki
Jak zrobic trawnik?
kosiarka
Jakie krzaki iglaste w ogrodku skalnym ?