Szalotki

1. Data: 2000-10-23 06:17:32

Temat: Szalotki
Od: Marcin Helinski <h...@m...poznan.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

jakis czas temu byl tu na grupie post z przepisem na schab w szalotkach.
Mam pytanie gdzie mozna takie szalotki dostac w Poznaniu? Pytam o
"zywe", bo w sloiczkach widzialem, ale nie nadaja sie za bardzo bo w
occie.

Bardzo prosze o odpowiedz

pozdrawiam
Marcin Helinski

1. Data: 2000-10-23 08:43:02

Temat: Odp: Szalotki
Od: "Macko!" <m...@w...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Chyba juz za pozno na szalotki...

1. Data: 2000-10-23 12:30:11

Temat: Re: Odp: Szalotki
Od: Marcin Helinski <h...@m...poznan.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Macko!" wrote:

> Chyba juz za pozno na szalotki...

No wlasnie tak myslalem, ze teraz sie juz nie kupi. Natomiast pytanie,
gdzie mozna kupic kiedy sa, bo prawde mowiac nie widzialem ich w
wiekszych marketach.

pozdrowienia
Marcin Helinski

1. Data: 2000-10-23 15:05:39

Temat: Re: Szalotki
Od: "hmmm" <k...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Marcin Helinski <h...@m...poznan.pl> napisal:
> [...]
> Mam pytanie gdzie mozna takie szalotki dostac w Poznaniu? Pytam o
> "zywe", bo w sloiczkach widzialem, ale nie nadaja sie za bardzo bo w

nie wiem, jak w Poznaniu, ale ja ostatnio do muli w winie kupowalam jak
najbardziej zywe szalotki sprowadzane z Francji w Geant albo Auchan (w
Warszawie)...

pozdrawiam,
hmmm

1. Data: 2000-10-24 05:39:05

Od: Marcin Helinski <h...@m...poznan.pl> szukaj wiadomości tego autora

> nie wiem, jak w Poznaniu, ale ja ostatnio do muli w winie kupowalam jak
> najbardziej zywe szalotki sprowadzane z Francji w Geant albo Auchan (w
> Warszawie)...

Ostatnio sie Auchan pobudowal w Poznaniu, wiec zajrze tam. Dzieki. :)

pozdrowienia
Marcin Helinski

Serwis Makaron i "Sałatka makaronowa z jajkami i boczkiem"
jeszcze raz o dyni
Nowe przepisy
Re: Re: Re:soki i koktajle - bardzo dlugie
SchoolGirls grow up fast these days...