Szukkam cikawych przepisów

1. Data: 2000-02-25 13:01:41

Temat: Szukkam cikawych przepisów
Od: "Darek Klimczak" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

PZDROWIENIA DLA WSZYSTKICH
jestem tu nowy lubie zjesc cos ciekawego
niekoniecznie tradycyjnego
jesli kts ma sprawdzone i ciekawe przepisy to bende dzwieny
jesli mi wysle

Darek z W.

1. Data: 2000-02-26 18:35:46

Temat: Re: Szukkam cikawych przepisów
Od: Magdalena Bassett <m...@w...net> szukaj wiadomości tego autora

Darek Klimczak wrote:

> [...]
> jestem tu nowy lubie zjesc cos ciekawego
> niekoniecznie tradycyjnego
> jesli kts ma sprawdzone i ciekawe przepisy to bende dzwieny

Witaj. My tez bardzo lubimy dobrze zjesc, w zwiazku z tym wymieniamy sie
przepisami tu wlasnie, na tym publicznym forum, gdzie wszyscy mozemy je
czytac. Odwiedzaj nas czesto, a staniesz sie nalogowcem, jak inni.
Mozesz rowniez zajrzec do archiwum naszej grupy, gdzie znajdziesz wiele
sprawdzonych i ciekawych przepisow.
Magdalena

1. Data: 2000-02-27 00:52:57

Temat: Odp: Szukkam cikawych przepisów
Od: "Gosia Kalinowska" <k...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Darek Klimczak <a...@p...com> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:38b67b83$...@n...vogel.pl...
> [...]
> jestem tu nowy lubie zjesc cos ciekawego
> niekoniecznie tradycyjnego
> jesli kts ma sprawdzone i ciekawe przepisy to bende dzwieny

Czytaj regularnie listę, na pewno zgromadzisz trochę ciekawych przepisów.
Gośka

1. Data: 2000-02-28 01:23:18

Od: "Darek Klimczak" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Magdalena Bassett <m...@w...net> w wiadomooci do grup
dyskusyjnych napisał:3...@w...net...pisze...

> [...]
> czytac. Odwiedzaj nas czesto, a staniesz sie nalogowcem, jak inni.
> Mozesz rowniez zajrzec do archiwum naszej grupy, gdzie znajdziesz wiele

Dzieki za rade
Do archwum zajrzalem -znalazlem sporo, teraz pora to wyprubowc .
A odwiedzac bende napewno czensto, bo bardzo lubie cos ciekawego .zjesc,
Jeszcze raz dzienki - pozdrawiam.
Darek z W.

1. Data: 2000-02-29 21:20:41

Od: "Jola Backiel" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> jestem tu nowy lubie zjesc cos ciekawego
> niekoniecznie tradycyjnego
> jesli kts ma sprawdzone i ciekawe przepisy to bende dzwieny
> jesli mi wysle

Tu cały czas przewijają się przepisy na ciekawe i smaczne potrawy!
Trzeba tylko śledzić listę i zakasać rękawy w kuchni :)
Po niedługim czasie masz gwarantowany przyrost wagi :)))

Pozdrowienia,
--
Jola
i...@p...onet.pl - http://www.republika.pl/ilanka/