Tabletki a ciaza

1. Data: 2002-09-07 16:38:59

Temat: Tabletki a ciaza
Od: "Kropelka*" <k...@n...serwery.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam pytanie... po jakim czasie od zaprzestania brania tabletek
antykoncepcyjnych moge zaczac starac sie zajsc w ciaze? Chodzi mi o to zeby
bylo bezpiecznie dla dziecka.
Kropelka

2. Data: 2002-09-07 19:02:44

Temat: Re: Tabletki a ciaza
Od: kingurek <k...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Kropelka* wrote:
> Mam pytanie... po jakim czasie od zaprzestania brania tabletek
> antykoncepcyjnych moge zaczac starac sie zajsc w ciaze? Chodzi mi o to zeby
> bylo bezpiecznie dla dziecka.
> Kropelka

na niektorych opakowaniach jest napisane ze po 3 miesicach poniewaz
organizm juz po tym czasie zdazy przyzwyczaic sie do zwyklego trybu
pozdrawiam
Kingurek

3. Data: 2002-09-07 21:23:59

Od: "Kropelka*" <k...@n...serwery.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "kingurek" <k...@p...fm> napisal w wiadomosci

> na niektorych opakowaniach jest napisane ze po 3 miesicach poniewaz
> organizm juz po tym czasie zdazy przyzwyczaic sie do zwyklego trybu
> pozdrawiam
I nie bede miala blizniakow? slyszalam ze po zaprzestaniu brania tabletek
jest o wiele wieksze prawdopodobienstwo ciazy mnogiej
Czy to prawda?

4. Data: 2002-09-08 11:31:01

Temat: Odp: Tabletki a ciaza
Od: "Cherokee gd" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl> szukaj wiadomości tego autora

> I nie bede miala blizniakow? slyszalam ze po zaprzestaniu brania
tabletek

Jezu, co ja bym dała za bliźniaki:))))))
Raz a porządnie:))))

pozdr

cherokee

5. Data: 2002-09-08 11:53:24

Od: "Kropelka" <k...@n...serwery.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Cherokee gd" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl> napisał w
wiadomości news:alfbvk$rm8$1@absinth.dialog.net.pl...
> tabletek
>
> Jezu, co ja bym dała za bliźniaki:))))))
> Raz a porządnie:))))
Hehehe.. no niby tak
ale moze ze wzgledu na warunki i sily nie chcialabym specjalnie blizniakow
chociaz dzieciaczke bede mogla miec pewnie za ok3-4 lata.. no ale tak na
wszelki wypadek sie pytam co i jak

a jak chcesz blizniaki.. to moze jakas terapia hormonalna?????
O ile na blizniakach sie skonczy hehehe

6. Data: 2002-09-08 21:38:15

Od: "Cherokee gd" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl> szukaj wiadomości tego autora

> a jak chcesz blizniaki.. to moze jakas terapia hormonalna?????
> O ile na blizniakach sie skonczy hehehe

Genetycznie patrząc i "tabletkowo" tez, mam duże szanse:)))))))

pozdr

cherokee

wydech i wdech
Krew w oku