Tatuaż?????

1. Data: 2005-01-02 09:44:18

Temat: Tatuaż?????
Od: "Looca" <l...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Mam pytanie!!!
Czy ma ktos jakies pomysły na choroby spowodowane wykonaniem tatuażu,
nadmieniam, iż nie chodzi o hiv i wzw obu wszczepiennych typów oraz kiłe, i
jakie mogą wystąpić ogólne powikłania po zabiegu.
Dzieki za ewentualne odpowiedzi.

2. Data: 2005-01-03 14:47:06

Temat: Re: Tatuaż?????
Od: "Maciek" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Looca" <l...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
> nadmieniam, iż nie chodzi o hiv i wzw obu wszczepiennych typów oraz kiłe,
> jakie mogą wystąpić ogólne powikłania po zabiegu.

Mam 4 dziary w tym trzy na lydkach. Mialem problem jedynie raz. Tatuaz jest
duzy na wewnetrznej stronie lydki, chodzilem w glanach i obcislych
spodniach. Nie bylo obiegu powietrza i lekko zaczelo sie to babrac:-(.
Zaczalem chodzic w luzniejszych spodniach (zima byla), miejsce tatuarzu
obmywalem woda utleniona (rozcienczona), na noc krem na oparzenia i sie
wszystko ladnie zagoilo.
Po zabiegu mialem tylko miejscowa opuchlizne.

pzdr
maciek

3. Data: 2005-01-04 10:42:26

Temat: Odp: Tatuaż?????
Od: "looca" <l...@p...precz.ze.spamem.fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Maciek <m...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:crbm50$g17$...@n...news.tpi.pl...

> [...]
> wszystko ladnie zagoilo.
> Po zabiegu mialem tylko miejscowa opuchlizne.

A czy nie słyszałeś o jakichkolwiek chorobach wywołanych przez zabieg
tatuażu, poza wymienionymi przeze mnie wczesniej. Bo ja mam też dziare,i
po zabiegu zaczeły sie moje kłopoty ze zdrowiem, ale nie wiadomo co to
(hiv, hbs,hcv, kiłe, gruźlice wukluczono w szpitalu bo lezałem 2 tyg po
2miesiącach od wykonaniu tattoo) wiec co może byc powikłaniem po zabiegu
?????Bo pogooglowałem troche , ale niewiele znalazłem.
Pozdrawiam
Looca

4. Data: 2005-01-04 14:18:22

Od: "Maciek" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

[CIACH]
Hmm, moze toksoplazmoza. ale to od kotow lub spozywania surowego miecha
zwierzat zakarzonych,
Nie wiem czy osoby noszace w sobie bakterie moga zarazac inne osoby przez
kontakt (krew, slina)
pzdr
maciek

5. Data: 2005-01-04 14:44:32

Od: "PaulinaW" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maciek" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> [CIACH]
> Hmm, moze toksoplazmoza. ale to od kotow

Jak ja uwielbiam takie zabobony...

lub spozywania surowego
> miecha zwierzat zakarzonych,

To źródło jest powszechniejsze. Dodaj do tego niemyte warzywa i owoce.

Paulina

6. Data: 2005-01-05 07:27:16

Od: "Maciek" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To źródło jest powszechniejsze. Dodaj do tego niemyte warzywa i owoce.

Zapomnialem o grzebaniu w ziemi:-P
To nie zabobony bo u mnie to lekarz po wszystkich badaniach kazal zrobic
jeszcze na tokso i trafil w 10

7. Data: 2005-01-05 08:33:00

Od: "PaulinaW" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zapomnialem o grzebaniu w ziemi:-P
> To nie zabobony bo u mnie to lekarz po wszystkich badaniach kazal
> zrobic jeszcze na tokso i trafil w 10

Sama choroba to nie zabobony, podobnie, jak to, że MOŻNA się zarazić nią
od kota (między innymi), ale nie przede wszystkim od kota - to zabobon.
Przede wszystkim - od braku higieny.

Paulina

8. Data: 2005-01-05 09:56:23

Od: "looca" <l...@p...precz.ze.spamem.fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
nią
> od kota (między innymi), ale nie przede wszystkim od kota - to zabobon.

Drodzy moi ta dysputa doprowadzi do ujawnienia waszysz nawyków
żywieniowych , ja natomiast potrzbuje wiadomosci na temat możliwości
zarazenia sie jakąś chorobą poprzez tatuaż(z wyłączeniem chorób
wymienionych przeze mnie wyżej), poza tym nie mam kota ani nie jjem
skażonego miesa, bo w tym względzie jestem prawie paranioikiem, czy ktos
ma moze jakieś pomysly, i czym np. objawia sie ta toksoplazmoza, bo
google traktują o tym dość szczątkowo.

Dziekuję za wszelkie odpowiedzi.
Looca

9. Data: 2005-01-05 13:08:45

Od: "Maciek" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

czy ktos

http://www.potomek.pl/toxoplazmoza_free.html

10. Data: 2005-01-05 14:03:56

Od: "looca" <l...@p...precz.ze.spamem.fm> szukaj wiadomości tego autora

http://www.potomek.pl/toxoplazmoza_free.html

Gdzie moge zrobic badania w kierunku takiej choroby i ile kosztują takie
badania bo po przeczytaniu tego az mnie zjeżyło, i wszystko by sie
zgadzało:osłabienie-->jest, goraczka -->jest 37,1 - stale,a awieczorem
spada ponizej normy 36,2- 36,4 powiekszone lekko wezły chłonne-->są, na
szyi pod pachami i troche w śródpiersiu no i mroczki przed oczmi--> mam
od jakichs 8 m-cy, wzięły sie ni z tego ni z owego. Czy ktos z was wie
czy leczenie tego paskudztwa wymagałoby ewentualnie leczenia szpitalnego
i co to za leki w tym linku wyżej?????
Prosze o szybką odpowiedź
Dzieki
Looca

Ból.... oka ?
tatuaz nieskonczonosci "8" u dawcy organow
inny problem z malym palcem...
Porażenie prądem a ewentualne konsekwencje dla zdrowia...
metalowe pytanie dla dentysty? protetyka? chemika?