Tatuaż?????

11. Data: 2005-01-05 14:05:22

Temat: Odp: Tatuaż?????
Od: "looca" <l...@p...precz.ze.spamem.fm> szukaj wiadomości tego autora

No i jakie mozna zrobic badania poza tymi badaniami krwi????
Looca

12. Data: 2005-01-06 08:58:46

Temat: Re: Tatuaż?????
Od: "Maciek" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Za badanie placilem 46pln, zrobilem sobie dwa na raz, na IgM i na IgG
Wynik IgG mialem 462 czyli grubo ponad norme( norma ponizej 10), niedlugo
ide zrobic sobie ponownie badanie poza tym dostalem skierowanie na
konsultacje do Akademii w Gdansku (akurat mieszkam niedaleko) na oddzial
zakazny, wybieram sie po zrobieniu drugich wynikow.

Pozdrawiam
Maciek

13. Data: 2005-01-06 15:10:08

Od: "looca" <l...@p...precz.ze.spamem.fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
oddzial
> zakazny, wybieram sie po zrobieniu drugich wynikow.

A jakie miałes objawy???? bo ja swoje wyzej opisałem poza tym wykluczony
mam hiv 2-krotne badanie-->dla swietego spokoju 2 razy w odstepach
kilkunastu m-cy(testy w sanepidzie), WZW typu B i C tez wykluczone
(również w sanepidzie), no i kiła i gruźlica(również wykluczone) wiec
mysle ze po przestudiowaniu wszystkich tych danych na temat toxo moze to
byc to, szczególnie ze mozna zarazic sie tym poprzez uszkodzenie
naskórka.

14. Data: 2005-01-07 08:37:45

Od: "Maciek" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Powiekszone wezly chlonne szyjne, powiekszone migdalki, czasem temperatura
powyzej 37C, problemy z gardlem od bardzo dlugigo czasu, kilka razy zaczatki
anginy, oczywiscie lekarze ciagle proponuja jakies antybiotyki, ostatnio
jaki dostawalem to ten dla kobiet w ciazy i na toxo - rovamycine czy jakos
tak, ale dalej kicha.

Mam tez zaklepana wizyte u otolaryngologa

pzdr
maciek

Użytkownik "looca" <l...@p...precz.ze.spamem.fm> napisał w wiadomości

> [...]
> mysle ze po przestudiowaniu wszystkich tych danych na temat toxo moze to
> byc to, szczególnie ze mozna zarazic sie tym poprzez uszkodzenie

Ból.... oka ?
tatuaz nieskonczonosci "8" u dawcy organow
inny problem z malym palcem...
Porażenie prądem a ewentualne konsekwencje dla zdrowia...
metalowe pytanie dla dentysty? protetyka? chemika?