Terry Schiavo

1. Data: 2005-03-22 01:04:53

Temat: Terry Schiavo
Od: " Daria" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Powiedzcie co myslicie o planie usmiercenia biednej Terry. Jej maz w
porozumieniu z lekarzami i za przyzwoleniem sadu zaczal usmiercac powoli
swoja piekna zone ktora po wypadku lezala od 15 lat i byla sztucznie
karmiona. Przeciez to barbazynstwo zadac smierc czlowiekowi a juz zwlaszcza
taka straszna powolna przez zaglodzenie i dehydracje. Caly Swiat protestuje a
Papiez... milczy. Moze by sie tak zastanowic czy jemu juz nie pora....?

2. Data: 2005-03-23 05:04:16

Temat: Odp: Terry Schiavo
Od: "looca" <l...@p...precz.ze.spamem.fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Daria <m...@g...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:d1nqvl$c1p$...@i...gazeta.pl...
> [...]
protestuje a
> Papiez... milczy. Moze by sie tak zastanowic czy jemu juz nie pora....?

Powiedz mi jak ty bys sie czuła leżąc przez 15 lat jak warzywo nie jedząc
czując nie egzystując normalnie, szczegolnie ze terry za normalnego życia
sama stwierdziła ze nigdy nie chciałaby byc w taki sposób utrzymywana
przy zyciu. Daje ci 100% pewnosci ze tez bys chciała umrzec, moze nie
taka smiercią ale zwykły zastrzyk jak w karze smierci i koniec. Wiec nie
mądrzyj sie bo decydowanie rządu o czyims życiu to całkowita bzdura.
Looca

Terry Schiavo
Terry Schiavo
Terry Schiavo