Tradzik. Jak sie tego pozbyc ?

1. Data: 1999-12-26 17:40:09

Temat: Tradzik. Jak sie tego pozbyc ?
Od: "ch0mik" <c...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam 16 lat i cholerny problem - pryszcze, wprawdzie nie wiele ale mam
u dermatologa bylem juz xx razy i zawsze przepisywal mi beznadziejne
lekarstwa,
ktore nie dzialaja.

Czy jest cos takiego co pomoze mi sie pozbyc tego natrectwa ?
Jakie sa skutki uboczne brania lekow chormonalnych ?

2. Data: 1999-12-27 09:42:37

Temat: Odp: Tradzik. Jak sie tego pozbyc ?
Od: "Marek Ruszczyński" <r...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ch0mik <c...@k...net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@n...vogel.pl...
> [...]
> Jakie sa skutki uboczne brania lekow chormonalnych ?
>
> najpierw dlugotrwala (niestety)antybiotykoterapia,jak to nie pomoze
wchodza "ciezkie dziala" karotenoidy ktore dzialaja rewelacyjnie ale maja
silne skutki uboczne(przewaznieodwracalne) ,mozna leczyc tez hormonalnie
np.Diane 35 skutki uboczne takie jak przy normalnej antkoncepji,zalety takie
same jak przy normalnej antkoncepcji...niestety leczenie tradziku jest
dlugotrwale radze uzbroic sie w cierpliwosc

3. Data: 1999-12-27 14:28:02

Od: "Marcin Królak" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Marek Ruszczyński <r...@p...wp.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:hwG94.7010$W...@n...tpnet.pl...

> [...]
> same jak przy normalnej antkoncepcji...niestety leczenie tradziku jest
> dlugotrwale radze uzbroic sie w cierpliwosc

Info o Diane-35 w leczeniu trądziku można znaleźć na stronie producenta:

http://www.schering.pl --> Scheringowka --> Nr 2 (5) II kwartał 1998 -> Hyde
Park.

Można tam też znaleźć informacje o preparacie Skinoren:

Obszary działalności --> Info dla Pacjenta --> Dermatologia: Trądzik
pospolity
Obszary działalności --> Info dla Lekarza --> Dermatologia: Trądzik
pospolity

Pozdrawiam,
Marcin Królak

4. Data: 1999-12-27 23:05:37

Temat: Re: Tradzik. Jak sie tego pozbyc ?
Od: "=DobeX=" <d...@f...med.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Info o Diane-35 w leczeniu trądziku można znaleźć na stronie producenta:

Noooo taaak !!! Szczególnie polecany preparat dla osobników płci męskiej !?!

Dariusz =DobeX= Dobosz

http://www.dobex.w.pl
mailto:d...@f...med.pl

5. Data: 1999-12-28 01:16:11

Temat: SV: Tradzik. Jak sie tego pozbyc ?
Od: "Magdalena Busk" <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

> Info o Diane-35 w leczeniu tr?dziku mo?na znale 1/4 ae na stronie producenta:

:-)))

> http://www.schering.pl --> Scheringowka --> Nr 2 (5) II kwarta? 1998 -> Hyde
> Park.
>
> Mo?na tam te? znale 1/4 ae informacje o preparacie Skinoren:
>
> Obszary dzia?alno?ci --> Info dla Pacjenta --> Dermatologia: Tr?dzik
> pospolity
> Obszary dzia?alno?ci --> Info dla Lekarza --> Dermatologia: Tr?dzik
> pospolity

No tak, ale zeby wejsc na strone dla lekarzy trzeba byc lekarzem, nieprawdaz?

Jestem przeciwna leczeniu przez Internet, ale skoro Twojemu lekarzowi brak
pomyslow to moze: 1) zrob najpierw posiew + antybiogram 2) podpowiedz
lekarzowi DalacinT. 3) uzyj z serii kosmetycznej Clearasil - Clearamed, czy
srodek podobnie dzialajacy, 4) w 100% skuteczny jest srodek naturalny: TEA
TREE OIL, nie wiem czy jest dostepny w Polsce.

:-))) mb

6. Data: 1999-12-28 10:30:21

Od: "Marcin Królak" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

U?ytkownik Magdalena Busk <m...@h...com> w wiadomooci do grup
dyskusyjnych napisa3:vbU94.1809$l...@n...telia.net...

> No tak, ale zeby wejsc na strone dla lekarzy trzeba byc lekarzem,
nieprawdaz?

Prawdaż :), i dlatego jest tam to zastrzeżenie, ale to był post wysłany na
grupę, a nie na "priva". Pomyślałem, że może są tu jacyś lekarze, którzy
zechcą tam zajrzeć (np. dla poszerzenia wiedzy :)

Pozdrawiam,
Marcin Królak

7. Data: 1999-12-29 02:07:43

Od: "Krzysztof Nowak" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Magdalena Busk napisał(a) w wiadomości: ...

> [...]
<CIACH>>
> [...]
>srodek podobnie dzialajacy, 4) w 100% skuteczny jest srodek naturalny: TEA
>TREE OIL, nie wiem czy jest dostepny w Polsce.

Olejek z drzewa herbacianego (i wiele innych) mozna kupic via internet na
stronie http://www.webmedia.pl/uroda. Jest tam sporo informacji o olejkach
eterycznych i ich stosowaniu.

Pozdrawiam :-)
Krzysztof Nowak [kn]
k...@o...pl

--
WWW + e-mail + PERL + PHP - 320zl/rok - http://rubikon.pl

8. Data: 2000-01-07 09:19:22

Od: "m@ga" <M...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak juz wyprobujesz te wszystkie metody i sie okaze ze ich dzialanie jest
tylko chwilowe sproboj skonsultowac z kims kto ma o tym pojecie, swoja
diete(byle nie z "optymalnym") i rozejrzyj sie po znajomych czy ktos nie
moze Ci pozyczyc lampy Zeptera(nie zebym reklamowal ale na pewno bardziej ja
polecam niz Dalacin-T)
Niestety czesto okazuje sie za dopoki nie przewali sie tzw. burza hormonalna
leczenie tej dolegliwosci jest mozliwe tylko objawowo.
Trzymaj sie z daleka od lekow hormonalnych!!!!!!

> [...]
>

> Czy jest cos takiego co pomoze mi sie pozbyc tego natrectwa ?
> Jakie sa skutki uboczne brania lekow chormonalnych ?

Re: Chora psychicznie dziewczynka zmuszona do urodzenia dziecka!
Re: Chora psychicznie dziewczynka zmuszona do urodzenia dziecka!
Re: Chora psychicznie dziewczynka zmuszona do urodzenia dziecka!
Re: Chora psychicznie dziewczynka zmuszona do urodzenia dziecka!
Systemy studiow medycznych w Europie i na swiecie.