Tulipany

21. Data: 2003-03-29 19:08:58

Temat: Re: Tulipany
Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> wrote in message
news:b63tap$n0p$1@atlantis.news.tpi.pl...

> To chyba nie ten. Z tym, że skleroza już mnie złapała i może źle pamiętam
> jak ten mój wygladał. wydaje mi się, iż ten mój nieznany miał jednolicie
> zabarwione płatki, a kwiatki miejsze. Czy Tulipa turkestanica kwitnie
mniej
> wiecej w tym samym czasie co T. tarda?

Jeśli kwiatki nie są w kształcie kielichów, a raczej gwiazdek - płatk ostro
zakończone - to turkiestański. O ile pamiętam, to kwitnie wcześniej od
tarda. No i tarda mają znacznie większe kwiaty i bardziej kielichowate.

Pozdrawiam, Basia.

22. Data: 2003-03-30 13:49:18

Temat: Odp: Tulipany
Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Basia Kulesz <b...@i...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:b64r96$keg$...@n...news.tpi.pl...

> "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> wrote in message
>
> Jeśli kwiatki nie są w kształcie kielichów, a raczej gwiazdek - płatk
ostro
> zakończone - to turkiestański.

Masz rację Basiu to t. turkiestański. Słaba pamięć+bujna wyobraźnia robi
swoje. Dziś okazało się, że wcale nie straciłam wszystkich zawilców
greckich, dwa wyrosły w nocy, a byłam pewna, że już w ubiegłym roku ich nie
było.
--
Pozdrawiam, Kaśka

23. Data: 2003-03-30 18:24:16

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> swoje. Dziś okazało się, że wcale nie straciłam wszystkich zawilców
> greckich, dwa wyrosły w nocy, a byłam pewna, że już w ubiegłym roku ich

Ba! Ja byłam pewna, że zawilce greckie posadziłam z przodu pod azalią i że
zostały wydziobane, a dziś okazało się, że rosną z tyłu pod jałowcem i nawet
kwitną. Nie przemarzły! Co można na pamięć zażywać? :-))))))

Pozdrawiam, Basia.

24. Data: 2003-03-30 18:57:45

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:b67cov$827$1@atlantis.news.tpi.pl Basia
Kulesz<b...@i...pl> napisał(a):

> a dziś okazało się, że rosną z tyłu pod jałowcem i
> nawet kwitną. Nie przemarzły! Co można na pamięć zażywać? :-))))))

Hejka. Na pamięć, zaraz, zaraz, co to ja chciałem powiedzieć.... a no
tak rozmaryn i soja (lecytynę sojową)
Rozmaryn to ulubione zioło współczesnych włoskich gospodyń domowych
znane było już w starożytności. Zyskał opinię rośliny przywracającej pamięć,
stał się symbolem wierności kochanków.
Natomiast substancje zawarte w lecytynie są składnikami każdej żywej
komórki organizmu, a w szczególności tkanki nerwowej i mózgu. Działając jako
bioregulator układu nerwowego lecytyna pobudza jego funkcje wzmacniając
zdolność jego koncentracji i zapamietywania oraz regeneracji przy wzmożonym
wysiłku umysłowym i fizycznym.
Pozdrawiam pamiętliwie Ja...cki

25. Data: 2003-03-30 19:13:43

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"Basia Kulesz" <b...@i...pl> writes:

> Co można na pamięć zażywać? :-))))))

Ponoć ginko dobrze robi. Np. taki w odmianie Tubifolia :)

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Rzekła żona do Nietzschego:
,,Jesteś całkiem do niczego''.

26. Data: 2003-03-30 21:18:23

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

27. Data: 2003-03-30 21:27:08

Od: b...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> wrote in message

> Dziekuje za rade. Bede musial poszukac, czy tutaj w ogole cos
> takiego jest do dostania (w okolicznych sklepach nie widzialem,
> moze wysylkowo).
>
> Pozdrowienia,
>    Michal
>
> --
> Michal Misiurewicz
> m...@m...iupui.edu
> http://www.math.iupui.edu/~mmisiure
>
> Ale heca!:))) Można zamówić w Polsce.Ciekawe jak długo pujdzie
paczka?

Pozdrawia boletus

28. Data: 2003-03-30 22:14:06

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:1805.000008b8.3e87612b@newsgate.onet.pl
Użytkownik<b...@o...pl> napisał(a):

> [...]
Hejka. Wypijmy za błędy ;-)
Pozdrawiam w szoku Ja...cki

PS. Oprócz szofera i fotografa weź na spotkanie speca od ortografii, bo
jeszcze ta "pruchnica" :-)

29. Data: 2003-03-30 23:01:37

Od: b...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> >
>    Hejka. Wypijmy za błędy ;-)
>                    Pozdrawiam w szoku Ja...cki
>
> PS. Oprócz szofera i fotografa weź na spotkanie speca od ortografii, bo

Co się czepiasz. Sam się naucz kultury. Zacznę Ci wyszukiwac każdą literówkę.

Lucjan2

30. Data: 2003-03-31 02:11:14

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

<b...@o...pl> wrote in message news:1805.000008b8.3e87612b@newsgate.onet.pl...

> paczka?

Tak zle to jeszcze nie jest. Juz cos znalazlem wysylkowego tu; bede musial
poszukac dokladniej jesienia.

Pozdrowienia
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu
http://www.math.iupui.edu/~mmisiure

wiosenny ból
Co na parapet zewnetrzny?
Przyszla wiosna, trzeba sie brac do roboty ale co robic...
Oczkow wodne a rynna
fikus beniamin