Re: Re: Winogron

21. Data: 2003-02-09 14:53:17

Temat: Re: Re: Winogron
Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Piotr Dziewit" <p...@i...pl> wrote in message
news:b25n5a$j9c$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Masz racje Dziadku - to powinno być głównie moje zadanie. Grażka-
> przepraszam Cię za ten "Winogron". Nie było moją intencją Cię obrazić.
> Proszę wróć i pisz.

Dolaczam sie.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

22. Data: 2003-02-09 15:00:26

Temat: Re: Winogron -przydługawe
Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Janusz Czapski" <j...@t...pl> wrote in message

> I nadal będę sobie pisał "winorośla" bo mam taki kaprys.

Pozwolisz, że wybadam dalej twój kaprys. Mam jedną winorośl.
Załóżmy (czysto hipotetycznie), że posadzę drugą. Jak wtedy
napiszesz o tym historycznym wydarzeniu?
"Michał posadził drugą winorośl i teraz ma dwie winorośla"?
Przecież "dwie winorośla" brzmi okropnie. Więc chyba
"dwa winorośla"? Ale wtedy będzie "drugi winorośl". Jak nie
zrobić - źle.

Oczywiście możesz robić uniki pisząc na przykład "dwa krzewy
winorośli", ale to będą tylko uniki :-)

Pozdrowienia,
Michał

23. Data: 2003-02-09 15:21:26

Temat: Odp: Winogron -przydługawe
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:e2u1a.130264$i...@t...neo.rr.com
> "Janusz Czapski" <j...@t...pl> wrote in message

> Pozwolisz, że wybadam dalej twój kaprys. Mam jedną winorośl.
> Załóżmy (czysto hipotetycznie), że posadzę drugą. Jak wtedy
> napiszesz o tym historycznym wydarzeniu?
Oczywiście tak:
"Po wielu latach pedagogicznej pracy nad Michałem, znanym badaczem kaprysów,
osiągnąłem historyczny sukces. Z trudem, ale jednak zrozumiał on że
winorośla są najlepsze i ma ich teraz o 100% więcej. Gratuluję Michale! Twój
ogród zyskał znacznie na atrakcyjności. Mam nadzieję, że dosadzisz jeszcze
jeden krzew winorośli i będziesz miał winnicę!" :-)))
Pozdrawiam :-)
Janusz

24. Data: 2003-02-09 15:34:01

Od: c...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> Masz racje Dziadku - to powinno być głównie moje zadanie. Grażka-
> przepraszam Cię za ten "Winogron". Nie było moją intencją Cię obrazić.
> Proszę wróć i pisz.

Czarno to widzę. Zwiała i już się nie pokaże.
Jerry

25. Data: 2003-02-09 16:22:47

Temat: Odp: Re: Winogron
Od: "Jagoda" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Bogusław Bielawski <b_,w@op.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:b245gh$45e$...@a...news.tpi.pl...

> "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> wrote in message

> Masochista! :-)
> Pozdrawia
> BoGusław

Nie... Jogin (:-)

Pozdrawiam - Jagoda

26. Data: 2003-02-09 16:27:39

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ogród zyskał znacznie na atrakcyjności. Mam nadzieję, że dosadzisz jeszcze
> jeden krzew winorośli i będziesz miał winnicę!" :-)))

Ale oczywiscie to wszystko hipotetyczne :-)))
Przy okazji dowiedzialem sie, ze na pytanie "ile winorosli
tworzy winnice" odpowiedz jest taka sama jak na pytanie
"ile kamieni tworzy kupe kamieni", mianowicie 3 :-)

Pozdrowienia,
Michal

27. Data: 2003-02-09 16:35:22

Od: "Jagoda" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Janusz Czapski <j...@t...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:b256tl$ik2$...@a...news.tpi.pl...
> PS
> I nadal będę sobie pisał "winorośla" bo mam taki kaprys.
> J.

No i prawidłowo ... Analogicznie do "zarośla"

Pozdrawiam - Jagoda

28. Data: 2003-02-09 17:04:52

Od: "Dziadek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czarno to widzę. Zwiała i już się nie pokaże.
> Jerry

Nie kracz , Grażka wróć, cała Polska Cię przeprasza, ja wróciłem.

Pozdrawiam ciepło, Dziadek

29. Data: 2003-02-09 17:54:11

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:%jv1a.130341$i...@t...neo.rr.com
> Ale oczywiscie to wszystko hipotetyczne :-)))
Szkoda. Odporność niektorych organizmów jest ogromna :-))) Nie będe jednak
ustawał w wysiłkach...
> Przy okazji dowiedzialem sie, ze na pytanie "ile winorosli
> tworzy winnice" odpowiedz jest taka sama jak na pytanie
> "ile kamieni tworzy kupe kamieni", mianowicie 3 :-)

Albo.... kiedy na niebie są gwiazdy.... :-)))
Pozdrawiam :-)
Janusz

30. Data: 2003-02-09 17:59:16

Od: "Dziadek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zrobić - źle.
>
> Oczywiście możesz robić uniki pisząc na przykład "dwa krzewy

Ja mam troje wnuków czyli trzy latorośle a jak posadzę 3 krzewy winorośli to
będę miałe 3 winorośle, i już.
Pozdrawiam ciepło Dziadek

Re: Re: Odp: zielono w mieście
Re: Re: Lawenda