Wszyscy na urlop !

1. Data: 2003-08-31 14:28:06

Temat: Wszyscy na urlop !
Od: "Dziadek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wobec niezwykłej aktywności Elfir proponuję wszystkim "wyjadaczom i
autorytetom grupowym" iść na urlop. Jest okazja odpocząć (przynajmniej na
grupie) Elfir zna odpowiedzi na każde pytanie więc wszyscy nowi mają
odpowiedzi zapewnione.

--

Pozdrawiam ciepło, Dziadek

2. Data: 2003-08-31 15:37:24

Temat: Re: Wszyscy na urlop !
Od: "Wiesia Karpowicz" <w...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Heniu, a to nie boletus w przebraniu? :-)
Pozdrawiam serdecznie Wiesia

3. Data: 2003-08-31 15:43:54

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Dziadek" <d...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
> autorytetom grupowym" iść na urlop. Jest okazja odpocząć (przynajmniej na
> grupie) Elfir zna odpowiedzi na każde pytanie więc wszyscy nowi mają

Ale na pytanie o moją brzoskwinię jakoś nie odpowiedziała, zauważyłeś? :-)
Dirko się gdzieś zapodział...
A boletus najwyraźniej odpoczywa oszołomiony ponderozą.

Pozdrawiam, Basia.

4. Data: 2003-08-31 16:19:35

Od: "Rafal Wolski" <r...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Z tego co widzę odpowiada w sposób rzetelny i wyczerpujący. Sarkazm w takim
wypadku raczej nie jest na miejscu. Raczej należy się cieszyć, że ktoś chce
się dzielić swoją wiedzą.

--
Rafał Wolski
http://www.wolski.com.pl/sklep/ - z wrzosami

5. Data: 2003-08-31 16:32:04

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Wiesia Karpowicz" <w...@p...pl> wrote in message

> Heniu, a to nie boletus w przebraniu? :-)

Nie. Najprawdopodobniej jest to pani Olga K. z Poznania
May the Force be with her :-)

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

6. Data: 2003-08-31 16:51:18

Od: "Dziadek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiesia Karpowicz napisał(a):

> Heniu, a to nie boletus w przebraniu? :-)
> Pozdrawiam serdecznie Wiesia

No no no, to jakaś podejrzana sprawa !

--

Pozdrawiam ciepło, Dziadek

7. Data: 2003-08-31 20:43:50

Temat: Odp: Wszyscy na urlop !
Od: "Elfir" <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Dziadek <d...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:b...@n...Dziadek.priv.pl...
> [...]
> autorytetom grupowym" iść na urlop. Jest okazja odpocząć (przynajmniej na
> grupie) Elfir zna odpowiedzi na każde pytanie więc wszyscy nowi mają

Bo to pierwszy dzien. Chcialam sie wykazac :-)
Pewnie pozniej nie bedzie mi sie chcialo....
No i bez przesady, nie na kazde ;-)

Elfir

8. Data: 2003-08-31 21:46:22

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> Bo to pierwszy dzien. Chcialam sie wykazac :-)
:)
gadac latwo
daj linka do zdjec ze swojego ogrodu
albo do ogrodu ktory komus zrobilas
:)
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

9. Data: 2003-08-31 22:22:42

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ale na pytanie o moją brzoskwinię jakoś nie odpowiedziała, zauważyłeś? :-)

Zauważyłem:-))

> Dirko się gdzieś zapodział...
> A boletus najwyraźniej odpoczywa oszołomiony ponderozą.

He,he,he:-))) W "oczku" Tadzia nie było wody-pewno
wyparowała:-))

> Pozdrawiam, Basia.

Wita i pozdrawia jak zawsze Wasz boletus

10. Data: 2003-08-31 22:23:06

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Elfir" <e...@p...fm> wrote in message

> [...]
> dyskusyjnych napisał:b...@n...Dziadek.priv.pl...

> Bo to pierwszy dzien. Chcialam sie wykazac :-)
> Pewnie pozniej nie bedzie mi sie chcialo....

Ale wejście było mocne:-)
Nawiasem mówiąc, tutaj na początek istnieje taka tradycja opisania, co się
samemu uprawia. Jabłonkę już znamy, a co z resztą?

Pozdrawiam, Basia.

Jak suszyc orzechy wloskie?
Re:My emails for you!
pnącza