Wybory zyciowe

1. Data: 2001-10-28 12:52:38

Temat: Wybory zyciowe
Od: "Sylwia" <w...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc.

Mam 26 lat w zeszlm roku ukonczylam studia ekonowmiczne, mieszkalam 2 lata w
USA i 8miesiecy w UK. Te wszystkie moje podroze troche mi skomplikowaly
zycie. Mam problem (jak wielu z nas zapewne) z wyborem partnera zyciowego.
Czuje, ze moj zegar juz pika. Od miesiaca mieszkam w kraju.

Sylwia

1. Data: 2001-10-28 13:45:38

Temat: Odp: Wybory zyciowe
Od: "Homer" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj Sylwio.
Wydaje mnie sie, ze miesiac to za malo aby juz kogos zauwazyc jako swojego
partnera. Wbrew pozorom czas nie plynie tak szybko; zobaczysz jak
odmlodniejesz jak znajdziesz swoja druga polowke.

Pozdrawiam Homer
Użytkownik Sylwia <w...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9rgvcn$5j3$...@n...onet.pl...

1. Data: 2001-10-28 14:11:31

Temat: Re: Odp: Wybory zyciowe
Od: "Saulo" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Homer udziela "słusznej" pociechy:

> [...]
>partnera. Wbrew pozorom czas nie plynie tak szybko; zobaczysz jak
>odmlodniejesz jak znajdziesz swoja druga polowke.

To zalezy, jak intensywnie ktos sie rozglada. Jak szybko i glosno zegar tika
(chociaz swoja droga, bardzo chcialbym miec teraz tylko 26 lat:).

zas "emocjonalny" plynie w róznym tempie u róznych ludzi i w róznym tempie w

róznych okresach u tych samych ludzi.

Drugie polówki to niebezpieczny mit.

Czasem mozna znalezc kogos, kto przyspieszy proces starzenia.

Saulo
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl
----- od 28.08 - nowa, lepsza wersja -----

1. Data: 2001-10-28 14:15:42

Temat: Errata [Re: Odp: Wybory zyciowe]
Od: "Saulo" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

[cut]

zas "emocjonalny" plynie w róznym tempie u róznych ludzi i w róznym tempie w

[cut]
>Saulo

Mial byc oczywiscie 'Czas', a nie 'zas'. (Ach te braki witaminy C :-)))

1. Data: 2001-10-28 14:21:03

Temat: Re: Wybory zyciowe
Od: dEiMoS <d...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sylwia <w...@i...pl> wrote:
> Czuje, ze moj zegar juz pika. Od miesiaca mieszkam w kraju.
Nie przejmuj się _pikaniem_ jeszcze się zakochasz ;-))

--
# Damian *dEiMoS* Kołkowski # mailto:d...@c...pl #
## http://deimos.civ.pl # iCQ:59367544 # GG:88988 ##

1. Data: 2001-10-28 14:36:04

Od: "Saulo" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Homer" <k...@p...onet.pl> wrote in message
[cut]
zobaczysz jak
> odmlodniejesz jak znajdziesz swoja druga polowke.

Jak to czasem przypadkowo zbiegna sie w czasie teoria i zycie.
Przeczytaj historie Brackena pod katem mitu drugiej polówki i odmladzania.
Owocnych przemyslen
zyczy

Saulo

1. Data: 2001-10-28 14:58:16

Od: "wuemka" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Sylwia

> [...]
> zycie. Mam problem (jak wielu z nas zapewne) z wyborem partnera zyciowego.
> Czuje, ze moj zegar juz pika. Od miesiaca mieszkam w kraju.

Książę nie zajedzie na białym koniu pod Twoje drzwi...trzeba sie wybrać na
łowy:))

wuemka

1. Data: 2001-10-28 15:27:31

Od: "JurekA" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sylwia" <w...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> zycie. Mam problem (jak wielu z nas zapewne) z wyborem partnera zyciowego.
> Czuje, ze moj zegar juz pika. Od miesiaca mieszkam w kraju.

...nic na sile.....sama "zdobycz" sie nawinie.....:-)

...a co to ktos pode mna napisal o jakis "mitach polowek", he? To juz teraz
widze tu na tej grupie calkiem zapanowala metoda "szkielka i oka"...za grosz
romantyzmu:-)))))

Rozumiem....ze polowka sie jakos ani w USA ani w UK nie
pojawila.....hmmm.....albo moze sie pojawila....tyle ze to nie byla TA
polowka.....no to co tu zrobic....samotna jestes?........hmmmm.....jakis
problem (z grubej rury) z byciem atrakcyjna?.....mhmmm...no i wlasciwie to
jakiej rady oczekujesz? O.

(ale napisalem:-(((.....sorry ale to chyba nadmiar Frugo w niedzielne
popoludnie....no taaak....)

J.

1. Data: 2001-10-28 16:42:24

Od: "Eva" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Saulo":

> Jak to czasem przypadkowo zbiegna sie w czasie teoria i zycie.
> Przeczytaj historie Brackena pod katem mitu drugiej polówki i odmladzania.
> Owocnych przemyslen
> zyczy

Ciągły pesymizm ?
Bywa, że postarza by odmłodzić i odmładza by postarzyć.
Zawsze daje Rozwój.
Pozdrawiam, E.

1. Data: 2001-10-28 18:01:48

Od: "Arek" <e...@w...usun.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Sylwia" <w...@i...pl> wrote in message
> [...]
> zycie. Mam problem (jak wielu z nas zapewne) z wyborem partnera zyciowego.
> Czuje, ze moj zegar juz pika. Od miesiaca mieszkam w kraju.

Wedlog mnie to co napisalas swiadczy ze jestes nie dojrzala emocjonalnie i
narazie nie mam mowy o trwalym zwiazu z prawdziwego zdarzenia.

--
Arek
e...@w...pl

*** wytnij z adresu "usun" ****