Wzory witrażowe

1. Data: 2002-11-20 08:41:48

Temat: Wzory witrażowe
Od: "EwaK" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej !
Czy ma ktoś link do stronki z wzorami witrażowymi, takimi prostymi, do
malowania na butelkach na przykład ?
Pozdrawiam
Ewa

1. Data: 2002-11-20 09:23:01

Temat: Re: Wzory witrażowe
Od: "Kuleczka" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"EwaK" <e...@p...onet.pl> wrote in message
> Hej !
> Czy ma ktoś link do stronki z wzorami witrażowymi, takimi prostymi, do
> malowania na butelkach na przykład ?
> Pozdrawiam
> Ewa

Poszukaj w wyszukiwarce Merlinshop (nie pamietam adresu, ale to jest
niemiecka stronkai tam jest duzo ladnych wzorkow - tylko trzeba gdzies
glebiej siegnac, a ja nie pamietam juz gdzie). Moze jak znajde w domu, to Ci
podesle dokladny adres. Poza tym mam troche kolorowanek, z ktorych biore
wzory, ale to juz musialabys uzbroic sie w ogromna porcje cierpliwosci, bo
musialabym najpierw dopasc skaner u rodzicow :)

Poza tym na butelkach trudno rysowac cos z szablonu - nie da sie podlozyc.
Polecam szklanki i sloiczki :)

Az motywow na butelki moga byc kolorowe, waskie i wysokie domy, biedroki,
liscie albo kwiaty.

--
Magda (Katowice)
k...@p...onet.pl

1. Data: 2002-11-20 09:37:34

Od: "EwaK" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Moze jak znajde w domu, to Ci
> podesle dokladny adres. Poza tym mam troche kolorowanek, z ktorych biore
> wzory, ale to juz musialabys uzbroic sie w ogromna porcje cierpliwosci, bo
> musialabym najpierw dopasc skaner u rodzicow :)

Dzięki, chętnie pooglądam. Myślałam o jakiś pojedynczych kwiatach na
długich łodygach, o wyraźnych konturach i niewielkiej ilości kolorów. Będe
malować takimi farbkami na folii, a po wyschnięciu przenosi sie to na
docelowe miejsce. Sa to takie farbki specjalne dla dzieci, a że mam trzy
ozdobne butelki to przyszło mi do głowy, ze można je w ten sposób ozdobić i
bedzie fajniej wyglądało.
Pozdrawiam
Ewa

1. Data: 2002-11-20 09:42:33

Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ozdobne butelki to przyszło mi do głowy, ze można je w ten sposób ozdobić i

A mogłabym się coś więcej dowiedzieć o tych farbkach na folii? Jak to się
fachowo zowie? Czasem zostawiam sobie jakieś butelki ładniejsze, może czas je
przyozdobić. Święta idą, więc tym bardziej.

Milena

1. Data: 2002-11-20 09:44:43

Od: "Kuleczka" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ozdobne butelki to przyszło mi do głowy, ze można je w ten sposób ozdobić

Aaa, to co innego! Bo ja na sloiczkach i szklankach maluje takimi
specjalnymi farbami do szkla - potem wypala sie to w piekarniku i mozna myc
(podobno nawet w zmywarce!). No i swietnie mozna je wykorzystac np. do
pomalowania szklanek na prezent slubny dla znajomych (sama tak zrobiliam :))

--
Magda (Katowice)
k...@p...onet.pl

1. Data: 2002-11-20 10:06:18

Od: "Goha" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Myślałam o jakiś pojedynczych kwiatach na
> długich łodygach, o wyraźnych konturach i niewielkiej ilości kolorów. Będe

Ja ostatnio ozdobilam pewna butelczyne ;-) czerwonymi tulipanami, na dlugich
lodygach (roznej dlugosci, zeby wiecej kwiatkow wyszlo). Zrobilam im wyrazne
kontury czarna farbka do konturow i czarne lodygi. Wyglada bardzo ladnie.
Uzywam do tego farbek do szkola przezroczystych (takich jakby lakierow),
nanosi sie je malym pedzelkiem i nie trzeba wypalac (tylko poczekac ok 24 h
az dobrze wyschna). No a kontorowka jest w tubce z takim specjalnym
aplikatorkiem, ze latwo robic dosc cienkie linie.
Polecam tez pomalowanie np literatki i wlozenie do srodka swieczki (takiej
jak do podgrzewacza) wyglada super - taka mala latarenka (i nie peka mimo
ogrzewania).
z pozdrowieniami
Myszka

1. Data: 2002-11-20 10:19:15

Od: "Mira" <m...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.window-color.pl/

Tu chyba znajdziesz coś dla siebie.
Pozdrawiam.
Mirka

m...@s...pl

1. Data: 2002-11-20 10:33:02

Od: "Kuleczka" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
je
> przyozdobić. Święta idą, więc tym bardziej.

Farbki nazywaja sie Window Color (w wersji niemieckiej) lub Wesole (albo
Kolorowe - nie pamietam) Zelki (w wersji polskiej, troszke gorsze
jakosciowo - szczegolnie kontury, ale za to tansze). Powinnas je znajezc w
sklepach papierniczych i w hipermarketach. Mozna takze kupic ksiazkeczki z
wzorkami (teraz powinny byc m.in. motywy swiateczne)

--
Magda (Katowice)
k...@p...onet.pl

1. Data: 2002-11-20 10:45:39

Od: "Monika" <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

Moze tu cos znajdziesz: http://www.renault-space-car.de/window/

Monika

1. Data: 2002-11-20 10:52:19

Od: "EwaK" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzieki bardzo, fajne te wzorki na pewno i córka z nich skorzysta :-))

Pozdrawiam
Ewa (Katowice)

dalszy ciag dobijania... :-))
Kompedium wiedzy dla poczatkujacych.