Zakładanie ogrodu

1. Data: 2000-03-29 21:59:22

Temat: Zakładanie ogrodu
Od: "Ewa Spaczyńska" <b...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich , bardzo proszę o informacje dotyczące trawników z rolki.
Czy ktoś zakładał taki trawnik? Jak to zrobić? Pozdrawiam-Ewa

2. Data: 2000-03-30 09:27:14

Temat: Re: Zakładanie ogrodu
Od: "aMiraK" <a...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ewa Spaczyńska <b...@p...wp.pl> wrote in message
> Witam wszystkich , bardzo proszę o informacje dotyczące trawników z rolki.
> Czy ktoś zakładał taki trawnik? Jak to zrobić? Pozdrawiam-Ewa

Przeczytaj post "Pomysl na trawnik" . Tam Slawek dokladnie opisal jak nalezy
przygotowac podloze pod trawnik. Mysle, ze w przypadku rozwijanego trzeba
zrobic tak samo.
pozdrowienia
Mira :)

3. Data: 2000-03-31 18:50:03

Temat: Odp: Zakładanie ogrodu
Od: Sławomir Siudziński <s...@w...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik aMiraK <a...@k...net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:S5FE4.15418$a...@n...tpnet.pl...

> [...]
nalezy
> przygotowac podloze pod trawnik. Mysle, ze w przypadku rozwijanego

Tak.Mniej,więcej tak samo.Z tym,że trzeba się dużo więcej
napracować(dżwigać rolki i układać na kolanach).Koszt też jest dużo
większy(ok.3x) niż założenie metodą tradycyjną.Efekt natychmiastowy,ale
ja wiem czy gra warta świeczki?W sezonie wiosna-lato efekt sianego
trawnika będzie podobny gdzieś po miesiącu.
Moim skromnym zdaniem(biorąc pod uwagę koszt)układanie trawnika z rolki
ma sens na pionowych skarpach ,ale jest to tylko moje zdanie i niczego
Ci broń Boże nie sugeruję.
s...@w...com.pl

4. Data: 2000-03-31 19:29:40

Od: p...@n...com.pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Witam!!
Zgadzam sie ze Slawkiem, dlaczego My musimy miec natychmiast efekt.
Sialem Flitillarie z nasion ,czekalem kilka lat zeby zakwitly!!!
Przyroda uczy pokory.
Pozdrawiam,Boguslaw.

5. Data: 2000-04-01 23:03:08

Od: "bogdan" <b...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Bogusław Radzimierski <p...@n...com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:008c01bf9b46$cae22ee0$8d1da0d4@l3d6w8...
> [...]
> Zgadzam sie ze Slawkiem, dlaczego My musimy miec natychmiast efekt.
> Sialem Flitillarie z nasion ,czekalem kilka lat zeby zakwitly!!!

Chcialbym spytac po ilu latach zakwitly w praktyce ?
Pozdrawiam Bogdan

6. Data: 2000-04-02 23:07:50

Od: p...@n...com.pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Fritillarie zakwitaja po 4-5 latach ,gorzej z Trillium bo dopiero po 7
latach .
Pozdrawiam,Boguslaw

> Chcialbym spytac po ilu latach zakwitly w praktyce ?
> Pozdrawiam Bogdan

łąka kwietna
Rozmnażanie storczyków gruntowych- pytanie.
Drzewa w donniczce
Wysiewanie i wschodzenie
Jest już mapa - reserve!