Zęby - ubytki klinowe - skąd to się bierze?

21. Data: 2004-02-14 13:48:08

Temat: Odp: Zęby - ubytki klinowe - skąd to się bierze?
Od: "Trapez" <t...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Iwona <i...@W...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych

> Sprobuj myć średnio miękką lub miękką...dlaczego katujesz się twardą?

Kiedyś to nie miałem pojecia, że są twarde i miekkie :) Teraz oczywiście
uzywam miękkiej, takiej z miekkimi wypustkami o fallicznym kształcie
umieszczonych po bokach.

Trapez
www.trapezonet.republika.pl

22. Data: 2004-02-14 13:50:57

Od: "Trapez" <t...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Iwona <i...@W...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych

> Oj,Trapez zarzuć ty lepiej tę jazdę na rowerze, bo się tylko stresów
> nabawiłeś;))))))))))))))))

Na rowerze się raczej odpoczywa psychicznie no i pozycja, dzięki której
wzrok kieruje się lekko ku górze ułatwia powstawania w mózgu fal alfa, co
jest raczej korzystne dla zdrowia.

23. Data: 2004-02-14 18:19:18

Temat: Re: Zęby - ubytki klinowe - skąd to się bierze?
Od: "Iwona" <i...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

my friend Trapez ( t...@p...wp.pl ) wrote :
> [...]
> >
> Na rowerze się raczej odpoczywa psychicznie no i pozycja, dzięki której
> wzrok kieruje się lekko ku górze ułatwia powstawania w mózgu fal alfa, co

No przecież wiem. Nawiązałam do postu Eli w którym pisze:
"Co do pochodzenia ubytków klinowych - mój rodzinny stomatolog podejrzewa
nadmiernie stresujący tryb zycia za ich przyczynę."

Po prostu wydaje mi się niemożliwą rzeczą, aby stres powodował ubytki
klinowe.
Lekarze często mają tendencję do zwalania wielu problemów zdrowotnych na
stres, ale w tym przypadku...:)

Ale chyba nie zrozumiałeś mojej ironii;)
Pzdr.
Iwona

Blizny
stanowiska w pielegniarstwie