Znawcy krzewów

41. Data: 2003-11-30 19:27:08

Temat: Re: Znawcy krzewów
Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

Basia Kulesz napisał(a) w wiadomości: ...
>W tym roku ma trochę jagód i wg ostatnich literaturowych ustaleń zapylił go
>o.Mezerwy:-)

Wysiej nasiona!
Licze na nowy gatunek ostrokrzewu ;)

Pozdrawiam,
Bpjea

42. Data: 2003-11-30 22:41:04

Temat: Odp: Znawcy krzewów
Od: "Elfir" <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Basia Kulesz <b...@i...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych

> Szczególnie suchodrzew zasłoni ten płot:-) Albo przemarzające laurowiśnie.
Laurowisnie ci przemarazaj? Wspolczucia :)

Elfir

43. Data: 2003-11-30 22:42:32

Od: "Elfir" <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik T.W. <t...@w...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:bq8eah$549$...@a...news.tpi.pl...

> Do kolekcji roślin przemarzających jak najbardziej można dodać
> grujecznik (przemarzł u sąsiadki) i irgę ( przemarzła u mnie, pod
> przykryciem).
Grujecznik podalam, gdyz taka rosline mnie polecono na tym forum jak pytalam
o rosliny rosnace na suchym stanowsku w cieniu :>

Elfir
PS. Irgi przemarzaja? Gdzie wy mieszkacie? Na biegunie pn?

44. Data: 2003-11-30 23:03:27

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Elfir
> PS. Irgi przemarzaja? Gdzie wy mieszkacie? Na biegunie pn?

Na północnym nie ma stałego gruntu:-)

Pozdrawia południowo boletus

45. Data: 2003-11-30 23:09:09

Od: "Elfir" <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik boletus <b...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:bqdt0q$5t2$...@a...news.tpi.pl...

> Na północnym nie ma stałego gruntu:-)

Pewnie trzymaja w pojemnikach :)
Elfir

46. Data: 2003-12-01 00:34:42

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Elfir" <e...@p...fm> wrote in message

> Użytkownik Basia Kulesz <b...@i...pl> w wiadomości do grup
> dyskusyjnych

> Laurowisnie ci przemarazaj? Wspolczucia :)

Mnie akurat nie. Ale nie polecałabym ich z czystym sumieniem.

Pozdrawiam, Basia.

47. Data: 2003-12-01 18:34:39

Od: "T.W." <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> napisał w
wiadomości news:bqaom5$rt8$1@nemesis.news.tpi.pl...

> U mnie rosnie bezproblemowo i nie przemarza w ogole.

Bo u Ciebie pewnie ma jak w raju :)
U sąsiadki faktycznie - sadziła firma: na tym, co nawieźli, nawet
trawa nie chce za bardzo rosnąć, a krzewy były sadzone metodą: dziura
w ziemi wielkości doniczki, chlast roślinę do dołka, udeptać i
następna!
I nie mam pewności, że to grujecznik, podaję na odpowiedzialność
sąsiadki.

Pozdrawiam
Ewa

48. Data: 2003-12-01 18:46:11

Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

Elfir napisał(a) w wiadomości: ...
>Grujecznik podalam, gdyz taka rosline mnie polecono na tym forum jak
pytalam
>o rosliny rosnace na suchym stanowsku w cieniu :>

Czytalem, ze grujecznik jest wrazliwy na susze.
Tegoroczna susza nie objawila sie zbyt wyraznie na drzewku u mnie rosnacym,
ale profilaktycznie podlewalem go czesciej niz zwykle.

Pozdrawiam,
Bpjea

49. Data: 2003-12-01 18:52:38

Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

Chcialbym zauwazyc, ze niektore drzewa (np. z Syberii), chociaz na mroz sa
bardzo odporne, moga u nas cierpiec z powodu mrozu, poniewaz wystepuja u nas
czeste wahania temperatur zima. Roslina taka wraz z ociepleniem moze sie
rozhartowac, podczas, gdy za tydzien uderzaja ostre mrozy.

Pozdrawiam,
Bpjea

50. Data: 2003-12-01 19:25:06

Od: "Elfir" <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Bpjea <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:bqg47i$9ek$...@a...news.tpi.pl...

> Czytalem, ze grujecznik jest wrazliwy na susze.
Ja tez, dlatego sie pytalam :)

Elfir

pytanko...
niedziela na działkach