Znów identyfikacja

11. Data: 2000-05-31 10:59:55

Temat: Odp: Znów identyfikacja - OK!
Od: "basia" <b...@z...polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Krzysztof Marusinski <o...@t...jest.to> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8h20tj$ua2$...@a...webcorp.com.pl...

> Uzytkownik "basia" <b...@z...polsl.gliwice.pl> napisal w wiadomosci
>
> Bardzo latwo odróznic. Tylko Aurea ma nowe przyrosty wyraznie zólte. Igly
> maja podobnej dlugosci.

Przyrosty są jasnozielone, ale może ktoś taki odcień uważa za żółty.
Niestety tablic koloró nie mam.

Okazuje sie ze ta odmiana mnozy sie przez
> ukorzenianie. Sadze ze niezbyt latwo ale zawsze jest to prostsze od
> szczepienia.

Znaczy, należy kawałek od sąsiadki ...wyrwać.

> Piszac swierk wschodni ulatwilem sobie tlumaczac tak orientalis. Poprawna
> nazwa oczywiscie kaukaski.

Pozdrawiam, Basia.

12. Data: 2000-05-31 11:12:03

Temat: Re: Znów identyfikacja - OK!
Od: j...@e...opi.org.pl (Jerzy Kozlowski) szukaj wiadomości tego autora

> Znaczy, należy kawałek od sąsiadki ...wyrwać.
To mi nasunelo pewna mysl.
W jakim okresie najlepiej "pobrac" szczepke ze srebrnego jalowco/thuji
Oprocz tego ze w okresie kiedy nie bedzie sasiada
Pozdrawiam Juras

13. Data: 2000-05-31 12:38:09

Od: "basia" <b...@z...polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jerzy Kozlowski <j...@e...opi.org.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:025801bfcaf0$7c9a1de0$1...@o...org.pl...
> To mi nasunelo pewna mysl.
> W jakim okresie najlepiej "pobrac" szczepke ze srebrnego jalowco/thuji
> Oprocz tego ze w okresie kiedy nie bedzie sasiada

Od września.
Ale modrzewie można już.

Pozdrawiam, Basia.

14. Data: 2000-05-31 12:49:30

Od: j...@e...opi.org.pl (Jerzy Kozlowski) szukaj wiadomości tego autora

Modrzewi ci u mnie dostatek,wlasnie kombinuje jak przesadzic 5metrowe dalej
od swierkow.
Czyli od wrzesnia,z pietka czy bez,w doniczke i do domu czy w ziemie w
ogrodzie?
Pozdrawiam Juras

15. Data: 2000-05-31 13:06:49

Od: "basia" <b...@z...polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jerzy Kozlowski <j...@e...opi.org.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:03fe01bfcafe$1b71a5c0$1...@o...org.pl...
> [...]
dalej
> od swierkow.
> Czyli od wrzesnia,z pietka czy bez,w doniczke i do domu czy w ziemie w

Z piętką na pewno. A gdzie - kwestia gustu. Ja wolę w ogrodzie, bo w domu
albo zapomnę podlewać, albo jest za sucho, ciemno itd.

Modrzewie ponoć przesadzania nie lubią, chyba łatwiej będzie wyhodować nowe
z nasion (a masz szyszki?)

Pozdrawiam, Basia.

16. Data: 2000-05-31 13:14:16

Od: j...@e...opi.org.pl (Jerzy Kozlowski) szukaj wiadomości tego autora