Odp: alergia? astma??

From: "Joanna" <d...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Odp: alergia? astma??
Date: Sat, 21 Sep 2002 20:03:00 +0200
Sender: d...@p...onet.pl@infinito.rginternet.pl

> w ramach badan klinicznych. (nie wiem czy polskie
> kliniki uczestniczyly w tych badaniach )
> Jak widac ww. gazety maja tak dobrych redaktorow, ze
> robia sensacje ale nie z tego co trzeba ani tez nie w odpowiednim
> czasie. Widac, ze nasi redaktorzy nadaja sie tylko do robienia
> sensacji na tematy medycyna-firmy pogrzebowe - to im wychodzi
> Co wiecej lek moze byc bardzo pomocny ale nie jest
> to "pacaneum" na wszystko. No coz jak widac panowie redaktorzy
> sobie nie radza. Ach i kadecie nie namawiaj kogos na zdobywanie
> leku "na sile" bo to pachnie kryptoreklama a jak napisalem lek
> [...]
\

A w takim razie w jaki sposob ukierunkowac pania alergolog, aby mi
ewentualnie ten lek podsunela? To znaczy, jakie badania nalezy wykonac aby
dowiedziec sie czy ja kwalifikuje sie do leczenia tym lekiem czy tez nie?
Czy laczenie tego leku z obecnie stosowanymi sereventem i fliksotidem (ktore
o ile dobrze pamietam wlasnie zapobiegaja remodellingowi scian oskrzeli)
jest stosowane???