antybiotyk na tradzik

11. Data: 2002-06-17 19:52:43

Temat: Re: antybiotyk na tradzik
Od: "pinowa" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elvira" <e...@p...com.pl> napisał w wiadomości
news:ael4qm$j3i$1@pingwin.acn.pl...
> Sugeruję odwiedzić dermotaloga, który w zależności od problemów skóry,
> przepisze maść robioną na zamówienie. Jest to bardzo fajne, ponieważ
> kupujesz specyfik robiony specjalnie dla Ciebie i idealnie dostosowany do
> potrzeb Twojej skóry. Ja co prawda z trądzikiem nigdy problemów nie
miałam,

jak nie mialas problemow z tradzikiem to sie nie wypowiadaj,(sorki-wiem,ze
chcesz dobrze) , ale dermatologow przerabialem juz setki razy i a tradzik
dalej mam

12. Data: 2002-06-18 06:50:30

Temat: Odp: antybiotyk na tradzik
Od: "chris" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Byc moze chodzilo Ci o dekspanthenol, ktory jest dostepny w Polsce i
> stosuje sie w leczeniu schorzen skory. Nie jest to co prawda witamina
> B5, ale w przeciwienstwie do niej ma dzialanie lecznicze. Co do
> witaminy B5 to musialbys sie niezle natrudzic aby zalatwic sobie jej
> niedobor w organizmie. Zapewne dlatego nie jest dostepna w Polsce (tak
> mi sie wydaje).

a co to jest dekspanthenol, mozna kupic bez recepty? do lekaza nie chce isc
bo bylem juz u kilku podobno najlepszych, i faszerowali mnie antybiotykami -
pomagalo w czasie kuracji.

13. Data: 2002-06-18 09:11:40

Temat: Re: Odp: antybiotyk na tradzik
Od: Artur Makowski <n...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

chris wrote:

>a co to jest dekspanthenol, mozna kupic bez recepty? do lekaza nie chce isc
>bo bylem juz u kilku podobno najlepszych, i faszerowali mnie antybiotykami -
>pomagalo w czasie kuracji.

Mozna kupic masc Dermopanten za 9 PLN. Byc moze nie dostales bo nie
bylo wskazan lub byly przeciwwskazania, lub lekarz mial inna
koncepcje. Dobrze sie nad tym zastanow, bo mozesz sobie zaszkodzic.
Lepiej idz do lekarza i powiedz: "a czy nie moglbym uzywac .....".
Mysle, ze na pewno odpowie Ci tak lub nie i wyjasni dlaczego.

Pogadaj z maszyna.
Naucz ja czegos nowego: http://serwer4you.com/robot/

14. Data: 2002-06-19 08:28:35

Temat: Odp: Odp: antybiotyk na tradzik
Od: "chris" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mozna kupic masc Dermopanten za 9 PLN. Byc moze nie dostales bo nie
> bylo wskazan lub byly przeciwwskazania, lub lekarz mial inna
> koncepcje.

co to za masc, nigdzie jej nie ma w aptece, w internecie tez nie moge
znalezc informacji...

15. Data: 2002-07-18 08:29:07

Od: "Zoozka" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

George - w artykule, do którego podałeś link jest napisane, że pomogła dawka
10 g dziennie - to dużo.
Kupiłam tabletki Calcium pantothenicum 0,1 ( to chyba znaczy 0,1 g - bo nic
nie jest napisane). Z tego wynika, że musiałabym łykać 100 tabletek dziennie
!!!
Chętnie spróbowałabym takiej kuracji, ale stówka to chyba lekka przesada...
Piszesz, że są efekty, więc pewnie sam stosowałeś taką suplementacje -
napisz proszę w jakich ilościach przyjmowałeś CP.
Pozdrawiam
Zoozka

Malo testosteronu
Liszajec