azalia pontyjska - jak rozmnożyć??

51. Data: 2003-05-21 22:12:49

Temat: Re: azalia pontyjska - jak rozmnożyć??
Od: b...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> Hi! hi! Popatrzcie jak to grupowe spotkania łagodzą obyczaje.
> Krzysztof, którego boletus niegdyś o furię przyprawiał dzisiaj pisze:
> "kochany misio boletus" :-))))))
> Bierzcie przykład :-)
> Pozdrawiam :-)
> Janusz

N i e s t e t y ! ! ! t y l k o n a m o m e n t.

Pozdrawiam Anastazego
boletus

52. Data: 2003-05-21 23:19:30

Od: "Too Old" <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Kochany misio"
Katarzyna Tkaczyk<k...@e...com.pl>
napisał(a) w
swojej wiadomości
<news:baco0j$7r2$1@nemesis.news.tpi.pl> ,a ja na to :

> że
>
> Kiedyś tak robiłam, ale to ciągłe przewijanie znudziło mi się, a tak
> szczerze to po prostu zapominam o tym programie i juz :-)))

Katarzyno - te sprawy (tarzanie się i przewijanie ) nie mogą się znudzic ;-)

--
kochany rekinek- J.Krzysztof Chiliński j...@p...pl
serwis muszlowcowy http://www.muszlowce.akw.pl/

53. Data: 2003-05-22 07:06:46

Temat: Odp: azalia pontyjska - jak rozmnożyć??
Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Too Old <t...@t...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:bahjnc$960$...@a...news.tpi.pl...
> [...]
> <news:baco0j$7r2$1@nemesis.news.tpi.pl> ,a ja na to :

> Katarzyno - te sprawy (tarzanie się i przewijanie ) nie mogą się znudzic
;-)

Ej, to Basia się tarza. Mi się tylko znudziło przewijnie, starzeję się ot i
tyle :-)))
--
Pozdrawiam, Kaśka

cieniste zacisze